Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Nææææ, så spennende *flir* Lykke til vennen og husk å melde hit med en gang, hører du!

:lol: Vi blir garantert best, og verst, i rasene. :lol: Og de har slått sammen ringene, så jeg får stilt begge selv. :) Og ja, skal prøve å huske å si fra med en gang vi er ferdige. :) Hvis ikke så gjør sikkert line det. :lol:
Skrevet

:lol: Vi blir garantert best, og verst, i rasene. :lol: Og de har slått sammen ringene, så jeg får stilt begge selv. :) Og ja, skal prøve å huske å si fra med en gang vi er ferdige. :) Hvis ikke så gjør sikkert line det. :lol:

Søren at jeg ikke meldte på Mocca så kunne vi blitt best/verst sammen :D

Skrevet

Søren at jeg ikke meldte på Mocca så kunne vi blitt best/verst sammen :D

Jaaa! Dumma! :lol:

I grunnen mer overrasket over at det kun er en basenji enn en saluki, faktisk.

Skrevet

En annen finsk lapphund, men visste på forhånd hvem dét var :) Overraska over at det ikke var flere. Og damnit, hadde gått og håpet på å ikke få oppmøte kl 9, menmen.. Overlever vel dét, får jeg håpe!

Skrevet
:lol: Vi er flere som er ensomme i rasen ja. Tror aldri jeg har stilt som eneste hund i rasen før faktisk. Eneste i klassen var ikke så unormalt når jeg hadde schanuzer, men aldri vært eneste i rasen. Trenger vel ikke akkurat være noen fordeler med det? :lol:
Skrevet

Nærmer seg! * bite negler* Jeg er vel eneste der med en skamklippet riesen, en basenji og en saluki, så er bare å si hei om dere tør. :)

Skrevet

... og nåde den som ikke tar rede på hvem den eneste påmeldte briarden er, altså :D.

Skal kjøpe katalog, så da kan jeg sjekke om katalogen blir med hjem igjen. :lol: Jeg tipper jeg er rimelig hodeløs på selve dagen. :icon_redface:
  • Like 1
Skrevet
N UCH Mont De Valer X Aramis :)

Takker takker :). Jeg fant det forresten ut - eieren skrev det på FB - og gutten ble BIR, så da er alt vel :D.