Castella Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Og som kjenner til SPSS og kanskje Lisrel? Jeg har en hjemme eksamen i statestikk og skjønner ikke bæret...jeg vet ikke hva jeg holder på med en gang Siter
mushi Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Holder på med JMP i min statistikk, så jeg er nok ikke til mye hjelp. Siter
Zitka Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Jeg kan nok noe statestikk ja.. Men vi har bare brukt excel vi Men jeg er litt god på papiret da Men det er vel kanskje ikke så mye til hjelp Siter
Bergenslabb Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Har brukt SPSS, men kun til regresjonsanalyse. Hva er det du må gjøre på eksamen? Siter
Castella Skrevet 2. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Det verste er..jeg vet ikke hva jeg må gjøre engang! så lite forstår jeg... Siter
Bergenslabb Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Haha, da kan det bli vanskelig. Du kan prøve å skrive oppgaveteksten her, kanskje noen av oss forstår oppgaven. Siter
mushi Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Det verste er..jeg vet ikke hva jeg må gjøre engang! så lite forstår jeg.... Bruker dere PC på eksamen eller er det for hånd? Vi har for hånd, men vi får utskrifter fra JMP som vi må tolke og bruke på eksamen. F.eks at noe er regnet ut der som vi skal bruke i en oppgave. Da må vi vite hvor vi finner det. Siter
Recommended Posts