Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg er ny medlem;)

kiarajenta

Recommended Posts

Skrevet

hei Line

tusen takk for det. det tror jeg kommer til å gjøre. akkuratt nå passer jeg den ene valpen til mamma som er en dachs.. de leker å hjerer her;)

ha en kjempe flott jul

Skrevet

hei Elisabeth og Buster

tusen takk for det, akkuratt nå passer jeg den den hunden til mamma, som er en valp han også. det er dachs.. så akkuratt nå er det liv her.

go jul

Skrevet

Velkommen hit! Her vil du nok trives.. Det er lett å lære seg forumet, det er mange morsomme innlegg og ikke minst er det så mange hyggelige folk her! Har bare vært medlem her noen måneder, men føler meg veldig velkommen her, og det vil du og :lol: Bare til å spørre hvis det er noe du lurer på..!

Og grattis med ny hund :wink:

Skrevet

hei sann..Karina&Chica

jo, tusen takk. jeg gjør nok det, må bare sette meg inn i ting her. nå pakket jeg akkuratt gaven til tiny ( katta) kiara er ferdig med.. :)

så da var alle jule gavene i boks. til å med fikk jeg dratt med pappan min til byen i dag, sånn at han ble ferdig med til mamma. det var derlig enn å måtte stå opp tirlig på julaften, med å hjelpe han.. han er ikke gammel s¨å egentlig ville han klart det selv... men jeg er hvist en spion i hans øyne så vi bruker ikke langt tid... :P er du ferdig med jule handlen da? meg å kiara skal være hos mamma og pappa dette året vi.. tror det skal gå bra med 3 hunder;)

god jul

Skrevet

Velkommen hit :P

Håper du trives :)

Flatter er herlige, gikk tur med og trente en i 4 år før jeg fikk min egen hund. Halen logrer alltid, også er de jo litt vimsete :wink:

Skrevet
hei og velkommen :) kos deg masse sammen med oss her inne :))

tusen takk. jeg trenger sikkert noen råd inni mellom vil bare si at jeg har dysleksi. si fra hvis jeg skriver helt på bær tur...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...