Xolo Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Hei jeg heter Siri, har tre barn. En som er konfirmant nå i mai, og to på 3 og 1,5 Jeg har en kastrert Kinesisk nakenhund som heter Romeo. Jeg skulle fått en Meksikansk Nakenhund (Xoloitzcuintle) for et par uker siden, men oppdretter i USA hadde slomset litt så hun var ikke vaksinert riktig. Etter planen skal hun være med en snill hundedame hjem om ca 3,5 mnd...*venteeeer* Jeg har ikke vokst opp med hund, men vi har vært "beredskapshjem" for oppdrettervenninnen min, så det har blitt noen hunder de siste årene Min eldste sønn er allergisk så derfor satser vi på nakenhunder da han ikke reagerer på disse Tispen som kommer har pels så det blir spennende å se om han reagerer på den... Jeg meldte meg inn her for å lære av dere hundefolk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Hei! Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Hei og velkommen Og jeg kjenner jeg er litt trøtt når jeg leser at du er konfiirmant og har 2 barn måtte lese noenganger før hjernen hang med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Heihei! Velkommen hit! Jeg passer en meksikaner med hår innimellom, kjempesøt hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Velkommen! Kjenner endel Mexer, vi har blandt annet en oppdretter her i nærheten. Veldig veldig fine hunder, skal ha i mitt neste liv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts