Gå til innhold
Hundesonen.no

Anne og Roberts EFIT 1. mai 2012


Annegru
 Share

Recommended Posts

Jeg våknet kl. 8 og var ganske trøtt og støl og øm, så jeg tok en superpille jeg fikk av legen og sto opp:

Kl8-1.jpg

Kl. 9 satte jeg på en klesvask:

kl9.jpg

Kl. 10 startet jeg dagens ekspedisjon:

Kl10-1.jpg

Kl. 11 lekte vi stubbelek:

Kl11.jpg

Kl. 12 var vi fortsatt på oppdagelsesferd på Romerike:

Kl12.jpg

Kl. 13 var jeg på vei hjem igjen:

Kl13.jpg

Kl. 14 var Robert VELDIG sliten og måtte hvile:

Kl14.jpg

Kl. 15 hang jeg opp en sengetøysvask og gikk inn til naboen for å spise vafler:

Kl15.jpg

Kl. 16 luket jeg litt:

Kl16.jpg

Kl. 17 kastet jeg skoene for første gang i år (ja, jeg vet, føtter er ekkelt, men la gå...):

Kl17.jpg

Kl. 18 vurderte jeg å lage meg en kaffe, men droppet det og begynte på middagen i stedet:

Kl18.jpg

Kl. 19 var Robert fortsatt sliten. Faktisk så sliten at han sovnet på vei ut av sengen...:

Kl19.jpg

Kl. 20 farget jeg ettervekst:

Kl20.jpg

Kl. 21 surfet jeg på nettet og så på TV:

Kl21.jpg

Kl. 22 tok jeg ingen bilder, men jeg så på CSI og tok en superpille og gikk og la meg.

Ferdig! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig dag! Jeg er bittelitt misunnelig på espressomaskinen din. :aww: (Du lager sikkert andre ting en bare espresso med den, men det er altså espresso jeg liker best når det kommer til kaffe, og det blir ikke fullt så godt med kokeren min som med en ordentlig maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig dag! Jeg er bittelitt misunnelig på espressomaskinen din. :aww: (Du lager sikkert andre ting en bare espresso med den, men det er altså espresso jeg liker best når det kommer til kaffe, og det blir ikke fullt så godt med kokeren min som med en ordentlig maskin!)

Hehe.. Jeg har aldri laget noe annet enn espresso med den.... Men det er fordi jeg har et problematisk forhold til laktose og ikke får til å steame soyamelk... Men den lager veldig veldig god espresso, altså (og så lager samboer diverse kaffedrikker med melk med den, altså, så jeg har ikke brukt så mange penger på en maskin til å bare lage espresso med...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg har aldri laget noe annet enn espresso med den.... Men det er fordi jeg har et problematisk forhold til laktose og ikke får til å steame soyamelk... Men den lager veldig veldig god espresso, altså (og så lager samboer diverse kaffedrikker med melk med den, altså, så jeg har ikke brukt så mange penger på en maskin til å bare lage espresso med...) :)

Ah, skjønner. Jeg kan nok finne på å kjøpe en maskin til å bare lage espresso med. :lol: Ikke nå da, men når jeg en gang får bittelitt romsligere kjøkken og økonomi. Jeg er ikke så fan av kaffe med melk i, nemlig. (Utenom frappé! :heart: Men den er jo kald, så den teller bare halvveis.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espressomaskin! :heart: Jeg liker å lage ... er det americano, det heter? Hvor du bruker mye mer vann i espressoen enn vanlig, slik at du får en vanlig størrelse kopp med kaffe. Det er dødsgodt.

Så ut som en deilig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skjønner. Jeg kan nok finne på å kjøpe en maskin til å bare lage espresso med. :lol: Ikke nå da, men når jeg en gang får bittelitt romsligere kjøkken og økonomi. Jeg er ikke så fan av kaffe med melk i, nemlig. (Utenom frappé! :heart: Men den er jo kald, så den teller bare halvveis.)

Vi ventet også til vi hadde fått oss større kjøkken og to inntekter før vi slo på stortrommen og byttet ut Bialetti-kannen med denne. Den er veldig god, altså, så ha den i bakhodet når kjøkkenet og lommeboken har utvidet seg :)

Koselig! Sør, sliten Robert da! :wub:

Takk :)

Herremin så søt Robert er :wub:

Takk :)

Er nesten litt ufyselig stolt av lille, skjønne Robert´en min :icon_redface:

Espressomaskin! :heart: Jeg liker å lage ... er det americano, det heter? Hvor du bruker mye mer vann i espressoen enn vanlig, slik at du får en vanlig størrelse kopp med kaffe. Det er dødsgodt. Så ut som en deilig dag!

Jeg drikker bare americano. Dobbel espresso med varmt vann i. Og en sukkerbit i helgen. Nam! :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søt Robert er :)!

Må også bare spørre; hvordan hundeseng er det han har? Den så unektelig veldig behagelig ut!

Takk :wub:

Sengen står det "Buster" på. Samboer har kjøpt den på Jack and Friends på Kalbakken senter. Tror det er denne: http://www.jackandfriends.no/produkt/hund/soveplass/buster-cocoon-dark-liguria

Så søt som sovna på vei ut av senga :wub:

Hihi.. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...