Staffelaff Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Noen som vet av noen gode? De som fulgte med er jeg ikke så imponert over, kunne tenkt meg og finne noe annet :-) Gjerne tvillingkobbel også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staffelaff Skrevet 28. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Noen som vet av noen gode? De som fulgte med er jeg ikke så imponert over, kunne tenkt meg og finne noe annet :-) Gjerne tvillingkobbel også Herlighet jeg mente selvfølgelig ring i den ene enden og krok i den andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Jeg sverger iallefall til MR sine bånd. Praktiske og holdbare :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staffelaff Skrevet 28. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Får man kjøpt de på nett noen plass Malamuten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 jeg bruker MR kobbel til baggenbeltet. Da klipser jeg bare karabinene i beltet direkte i en av ringene på båndet, og båndet er klipset" i seg selv" slik at lengden reguleres etter behov Diverse nettbutikker med hundeutstyr selger MR kobbel. går du med to hunder, bruker du bare en hanefot, eller bestiller en del fra MR direkte så slipper man hanefot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Skal du bestille på nett anbefaler jeg og bestille fra mrkoppel.se eller evt annen svensk nettbutikk. De er mye billigere der:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staffelaff Skrevet 28. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Tusen takk for tips begge to! Jeg skal inn og se på den siden Malamuten! Men hvordan blir det med momsen når man handler på svensk nettbutikk? Har ikke gjort det før, jeg. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Usikker faktisk. Jeg har bare bestillt jeg, også har det ikke skjedd noe, men den kan vell bli plukket ut i stikk prøve.. Kan ikke reglene der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staffelaff Skrevet 29. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Okei, blir vel bare så jeg bestiller å ser hva som skjer jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staffelaff Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Takk for tipsene Malamuten! Jeg er litt utålmodig, så jeg dro innom Hund som Hobby i dag og kjøpte et MR bånd, synes det funker veldig bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts