Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreninger i Os


laikamor
 Share

Recommended Posts

Noen som vet om noen hundeklubber som driver med agility og lydighetstrening i Os? Vurderer å begynne å trene med en klubb, men det må da være noe som fungerer selv om Laika utagerer. Er det vanlig at det er instruktører til stede på treninger? Lyst til å trene mer lydighet med Laika, men har ikke gått noen kurs, og er ikke veldig inni lydighet :P

Tenker også at det hadde vært bra trening for Laika å trene med andre hunder som forstyrrelser, og takle å være rundt andre hunder og folk.

Evt. noen her som kunne lagt ut øvelsene i lydighetskonkurranser, og forslag til innlæring av hver enkelt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.oshundeklubb.no/

Aner ikke hvilket opplegg de har, ta kontakt med de :)

Øvelsene finner du i NKK sitt regelverk. Anbefaler deg å ta f eks ett grunnkurs, da lærer du mye.

Takk, skal sjekke de opp. Vet jo bl.a at det er treninger på Fjellanger, men lurte på om noen hadde noen erfaringer :)

Jeg har dessverre ikke mulighet til å være med på noe kurs nå, pga av økonomien... Men, har planer om å delta på et neste år, om jeg har bedre råd da :)

Edit: Kan forresten reise litt inn mot byen også, så lenge det går buss. Har bare scooter, men hjelper ikke stort når hunden skal være med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trener agility i Os HK ja :)

Edit: endel klubber krever at man har gjennomført nybegynnerkurs for å delta på agilitytrening, så det kan være lurt å sjekke opp i.

Jeg har deltatt på nybegynnerkurs og videregående kurs i agility, men ikke i lydighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...