Gå til innhold
Hundesonen.no

RIK Grunnkurs


Malamuten
 Share

Recommended Posts

Det blir jo annonsert på NKK sine sider, men havner alt der eller kan klubbene holde RIK kurs uten at det kommer opp på NKK sine sider? Jeg tenkte og melde meg på nå så fort som mulig, men det er lite i området her ser jeg. Men kanskje det er noen klubber som holder likevell? Hvem sine sider er det greit og følge med på? Er i trondheimsområdet helst, evnt ikke så fryktelig langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Ja, det er klart ;) Men synes likevel det går ann å svare på mail, når de har lagt ut en mailadresse til kontaktpersonen.

At det ligger mail på kontaktpersonen er vel mer en formalitet i 2012 enn at vervene i klubbene blir besatt utifra nettbruken til hver enkelt. Så jeg vil nok anbefale deg å i det minste vurdere å ta en telefon. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ligger mail på kontaktpersonen er vel mer en formalitet i 2012 enn at vervene i klubbene blir besatt utifra nettbruken til hver enkelt. Så jeg vil nok anbefale deg å i det minste vurdere å ta en telefon. :P

Det ligger også et tlf nr i "annonsen" på NKK sine sider, men så lenge det også står "påmeldingsadresse: xxx@tulleteadressesomikkenoensvarerpå.no" så forventerjeg jo at det går ann å melde seg på eller?

Jeg hadde noen enkle spm. som jeg gjerne ville hatt svar på før jeg melder på, g tenker at det er greit å ta på mail. Det er klart at om jeg hadde vært desperat etter å gå et kurs så hadde jeg ringt, men så lenge det er oppgitt en mailadresse som "påmeldingsadresse" forventer jeg jo at det er nettopp dette det er eller?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...