Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vi er et par stykker som kommer til og satse på og ha en liten treningsgruppe fast hver torsdag kl 18.00 på dronning maud. Bare og møte opp for alle som vil være med og trene :)

Skrevet

Vi kommer gjerne når vi har ledige torsdager :D Mest for å se på i begynnelsen, men vil prøve oss litt også ^^ Ehm, hvor på Dronning Mauds er det egentlig?

• 2 weeks later...
Skrevet

Uff, nå ble jeg sen her, sitter på jobb. Tror de dro på østre berg i dag siden det skal være stevne der eller noe sånnt snart. Har sendt deg PM

Skrevet

Det er i utgangspunktet på dronning maud, tror det var bare sist på østre berg pga at nidaros cuppen skal være der nå i morgen, så de ville trene på samme plass.. Men jeg skal høre :)

• Like 1
Skrevet

æsj, jeg reiser hjem i dag, men er nok ikke hjemme til 6 tipper jeg :( får satse på å bli med til sommeren :) lusa mi trenger å trene med andre hunder, er tydelig at han er vant med de vi trener her :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Litt seint svar, men det ble ikke noe trening på oss i dag hvertfall. Det har vært mye kurs og sånt blant de som har møttes så det har blitt litt hipp som happ i det siste.

Skrevet

Ja, jeg var der alene i dag, men det var igrunn koselig det også :) Vofsen trenger å trene ro både med og uten andre hunder, så vi satt i sola og koste oss en liten time. Lekte litt og trente kontakt og innkalling gjorde vi og.

• Like 2
Skrevet

Vi vil også gjerne delta på treninger.

Kommer torsdag denne uken. Midas trenger mest å trene på håndtering ifm utstilling, men vi er også med på andre ting.

Skrevet

JEg har kjeempe lyst å komme i morgen, så satser på at vi gjør det! Vi trenger trene på tannvisning, for det har vi ikke gjort :o