Poter Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Men hvorfor kapsler? Jeg leste om ei som tar ei spiseskje eplecidereddik hver morgen. Hun skrev vel at det var greit å ikke ta den på tom mage. Kan tenke meg at det må rive en del..., men hvis det er som å venne seg til tran, kan man vel like godt ta det flytende og ikke via kapsel? Siter
Kaja Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Men hvorfor kapsler? Jeg leste om ei som tar ei spiseskje eplecidereddik hver morgen. Hun skrev vel at det var greit å ikke ta den på tom mage. Kan tenke meg at det må rive en del..., men hvis det er som å venne seg til tran, kan man vel like godt ta det flytende og ikke via kapsel? Hvorfor ta det flytende når jeg kan ta det i kapsel? Siter
Poter Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Hvorfor ta det flytende når jeg kan ta det i kapsel? Jeg bare inbiller meg det er billigere flytende? Siter
Tinkie Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Men disse kapslene de snakket om var jo med krom. DET får du vel ikke separat flytende? Siter
Recommended Posts