Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Bedre sent enn aldri, og som alltid er jeg sent ute med å finne overnatting i forhold til utstilling :)

Jeg og en venninne skal til NKK Drammen, vi vil bo billig så hotell er ikke aktuellt. Men hytte er aktuellt :) Så er det noen som vet av campingplasser i drammensområdet?? Det kan være 1 time eller noe å kjøre fra campingen til utstillingen, det ekke noe stress. Men helst ikke noe lengre :) Ja og en time i riktig retning da, vi kommer fra møre og romsdal.

Noen tips?

Drammen Camping er fullbooket!

Skrevet

Bogstad camping (i Oslo), Svelvik camping - begge er fine og under en time ifra, i hvertfall.

Men finn en oversiktsside på nettet over camp.plasser på Østlandet - så finner dere massevis av dem.

Susanne

Guest lijenta
Skrevet

Aah, ja de har jeg sendt mail til enda :) Men ikke fått svar enda...

Kom gjerne med flere tips til overnatting ;)

Når dem ikke svarer på e-post så ta en telefon. Det er ikke alle som er hewlårsåpent eller liognende så de svarer ikke på mail enda

Skrevet

Når dem ikke svarer på e-post så ta en telefon. Det er ikke alle som er hewlårsåpent eller liognende så de svarer ikke på mail enda

Har en smuuule telefonfobi *ler*

Guest lijenta
Skrevet

Hadde likt godt å ha det så nærme som Hoksund når en skal stille i Drammen. Det er jo en grunn god for å ringe