Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som skal Oslo-Trondheim innen 20. april? (Fyda trenger skyss)


Mari
 Share

Recommended Posts

Vi trenger å få Fyda oppover til Trondheim helst innen fredag. Vi hadde egentlig skyss oppover, men det skar seg dessverre. Plan B har fått motorhavari, så det gikk også skeis.

Fyda kan fly, og har reisekasse stående i Oslo hos hundepasser. Evt er hun veldig rolig og grei i bil, legger seg og sover. Bør ikke ligge i bur sammen andre hunder hun ikke kjenner godt. Tog tror jeg også går veldig greit, på buss og bane i Oslo så legger hun seg bare på kommando uten noe fuss.

Fyda er en enkel og grei dame. Hun er veldig sosial og kjempeglad i folk. Kan reagere litt på andre hunder, spesielt om de er større enn henne. Men hun er ingen bråkmaker, vil helst ignorere, og kommer ikke til å starte noe trøbbel. Går man 5 min båndtur med den andre hunden er hun good to go.

Vi kan hente henne hvor som helst i Trondheimsområdet, når enn det måtte passe deg.

Vi er selvsagt med på å dekke drivstoff/utgifter.

Send meg en pm eller mail til mcmari@gmail.com om du kan hjelpe oss.

m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg virkelig ønske jeg hadde bil, da hadde jeg tatt en roadtrip for deg! Og for å få hilse på Fyda :P

Søta! :) Ser ser ut til at det muligens ordner seg nå. Jeg får vite i kveld.

Men jeg bumper denne alikevel, sånn i tilfelle det er noen andre som skal oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...