Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg tak i en rimelig rosa sporline?


Recommended Posts

Jeg har en slik (men i kjedelig sort...) og er kjempefornøyd!

http://www.handlers...php?prod_id=670

handlers_1421.jpg

Den er veldig god å holde i. Den glir ikke godt i terrenget, men det synes jeg ikke andre liner (f.eks de plstlinene) gjør heller, så man må bare lære seg å bruke lina skikkelig.

EDIT: den er bare 10 meter, noe som kanskje er litt kort... Min er 15 meter, men kjøpte den i Paris, så er ikke helt sikker på hvor man finner tilsvarende.

Jeg vil bare ha plastbelagt, skal ikke gå spor, den skal slenge etter Casper på bakken slik at jeg er en nogenlunde ansfarsfull hundeeier når det er båndtvang :-) Så den der blir litt voldsom, samt jeg forestiller meg at den setter seg lettere fast enn en rund plastikkline.

Jeg har en rosa langline, av typen plastbelagt, men den er det da også et tau inni, så jeg føler meg absolutt trygg på at den ikke kommer til å ryke.

Vi har noen av omtrent samme type på hytta, de ligger ute i vær og vind til alle årstider, og er så falma i fargen at vi ikke lenger vet hva originalet var, og allikavel har de ikke tørket ut, røket eller lignende.

Oh, tau inni! Vet du hva slags merke det er eller hvor man får kjøpt?

Jeg har enda arr på leggen etter at den plastlina surra seg rundt foten da hunden skulle jage en katt. Det var så vondt!

Ja, sånn apropos. Men den var orange da.

Ja det er typisk de orange det, derfor jeg vil ha rosa, de har et så mye bedre gemytt! (og au ja, kan tenke meg det sved!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er cerice rosa? http://www.jamihunds...na-i-plast.html

edit: det må jo være det, siden de andre fargene står listet opp.

FÖRSKOTTSBETALNING

Efter att vi granskat ordern och lagt dit fraktkostnader, får du uppgifter av oss hur du betalar in på vårt pg-konto. Det kommer alltså inte automatiskt.

hvordan fungerer dette? Hva er pg-konto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er cerice rosa? http://www.jamihunds...na-i-plast.html

edit: det må jo være det, siden de andre fargene står listet opp.

FÖRSKOTTSBETALNING

Efter att vi granskat ordern och lagt dit fraktkostnader, får du uppgifter av oss hur du betalar in på vårt pg-konto. Det kommer alltså inte automatiskt.

hvordan fungerer dette? Hva er pg-konto?

Her i Sverige har vi noe som heter plusgiro konto, det er samme som gamle postgirokonto. Men jeg vet også at Jami tar kort om du ringer og snakker med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...