Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger egen fryser til V&H!


Gjest
 Share

Recommended Posts

Om alt går etter planen blir valpen min født i morgen og jeg er lykkelig hundeeier om 8 uker! :D

Har bestemt meg for å fore med V&H, og siden jeg og samboer allerede har sprengt kapasiteten til fryseren med egen mat tenkte jeg å gå til innkjøp av en egen hundefryser. Vi bor i en ikke så altfor stor leilighet, men har et hjørne på kjøkkenet hvor vi har plass til en ikke så altfor stor en. Type denne størrelsen. Eller mindre. Viktig at det er lokk på toppen også, siden detblir tungvint å åpne en dør borti der den skal stå.

Kan selvfølgelig bare dra på Elkjøp og kjøpe en, men hadde håpet å få tak i en som er litt billigere. Har saumfart finn.no, men har foreløpig ikke funnet noe.

Så det jeg lurer på er rett og slett om dere har noen forslag til andre steder jeg kan lete? :) Eller tips om et sted som selger billige frysere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.xlhvitevarer.no/

Tidligere "Nytt eller brukt."

Takk! Skal ta en titt :)

Har du plass til en bittelitt større en, og har muligheter til å få den fraktet billig - så se på denne som gis bort: http://www.finn.no/f...nnkode=34237754

Denne har jeg ikke sjans til å få plass til dessverre! Tenker maks en 70*50 cm for at den skal få plass der jeg hadde tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg ikke sjans til å få plass til dessverre! Tenker maks en 70*50 cm for at den skal få plass der jeg hadde tenkt.

I den får du jammen ikke plass til mange kiloene... De minste koster like mye som de litt større, så prøv å ommøblere litt i tankene og se om du får til å snike den inn en annen plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

I den får du jammen ikke plass til mange kiloene... De minste koster like mye som de litt større, så prøv å ommøblere litt i tankene og se om du får til å snike den inn en annen plass :)

Spørs jo helt hva mange kilo er. Den i startinnlegget er 98l. I den får du lett 50kg uten å sette rekord i Tetris. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo helt hva mange kilo er. Den i startinnlegget er 98l. I den får du lett 50kg uten å sette rekord i Tetris. :D

Ja, men ikke i en som er 50x70, som er str hun har plass til det hjørnet hun tenker seg...

Det kommer jo selvsagt an på hvor mye hunden eter pr dag, men lell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Ja, men ikke i en som er 50x70, som er str hun har plass til det hjørnet hun tenker seg...

Det kommer jo selvsagt an på hvor mye hunden eter pr dag, men lell...

Må vi følge med i timen her, den i startinnlegget jeg refererert til på 98l er 56x56. :geek:

For min kjeferhann vil den da holde 2-3mnd V&H + endel snacks. Fortsatt uten å sette rekord i Tetris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde har ingenting å si, jeg har da plass opp til taket. Fryseren på 56*56 jeg viste i startinnlegget får jeg nok plass til i hjørnet mitt. Tallene jeg skrev (50*70) var lengde og bredde.

Håper hvertfall å få plass til en oppdelt 20-kg blokk oppi der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde har ingenting å si, jeg har da plass opp til taket. Fryseren på 56*56 jeg viste i startinnlegget får jeg nok plass til i hjørnet mitt. Tallene jeg skrev (50*70) var lengde og bredde.

Håper hvertfall å få plass til en oppdelt 20-kg blokk oppi der :)

Hva med et fryseskap, får du de såpass smale montro? Da får du jo brukt høyden helt opp til taket, og derved mer plass til mer frossenvarer. Som Snusken sier, den du linket til får du plass til ca 50 kg i om du deler opp 20kg blokker, i pølser får du plass til ca 40 kg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har en 103 liter ca. Bittelitt større enn den på forrige link. Og hvis jeg ikke har noe annet enn vom i den får jeg glatt plass til 70 -80 kg i den. Sist delte jeg opp 60 kg, og da hadde jeg masse annet oppi der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et fryseskap, får du de såpass smale montro?

Tror ikke det skulle være et problem å finne fryseskap som passer, problemet er bare at jeg ser for meg det blir tungvindt med dør siden kjøkkenbenken står litt foran plassen den skal stå på slik at døren ikke kan bli lukket skikkelig opp.. Uff, nå er jeg vanskelig her :getlost:

Vi har kjøpt denne. Koste 999 på elkjøp for noen mnd siden på tilbud. Kanskje det kommer lignende tilbud igjen. Vi stapper i alle fal 50-60 kg v&h oppi der. http://www.elkjop.no...seboks-mcf98wae

Da krysser jeg fingrene for at det kommer et lignende tilbud snart igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...