Gå til innhold
Hundesonen.no

Kondomdress til liten hund


Recommended Posts

Etter nok en påske der Ganzie brukte mye tid på å se slik ut:

522176_331698030218687_100001354773150_839348_583749993_n.jpg

...og jeg brukte mye tid på å fjerne klumper og tine hund, så har jeg bestemt at nå er det nok, nå skal vi ha kondomdress.

Problemet er at Ganzie er litt "vanskapt" virker det som. Nå noe er langt nok i ryggen så er det altfor langt i beina, og er det langt nok i beina så er det altfor kort i ryggen.

Spørsmålet er da: Vet dere om noen som syr gode dresser etter mål? Helst type kondomdress eller annet som ikke gjør at pelsen tover seg under dressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet desverre ikke om noen steder der de syr kondom dresser hvor pelsen ikke toves under,men det jeg gjør med min sheltie når det er under -5 kalde så smører jeg bare litt matolje der snøen pleier og klumpe seg..Og da fester ikke snøen seg i det hele tatt og ikke er det mye olje igjen i pelsen heller når vi kommer hjem fra tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg burde ha nevnt at matolje har jeg prøvd, men det funker ikke på pelsen til Ganzie. Hun har en tynn og silkeaktig pels, særlig på beina, så oljen hjalp ikke. Det funket fint på vår andre sheltie, men ikke på Ganzie :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...