AsgeirVåler Skrevet 8. April 2012 Rapporter Share Skrevet 8. April 2012 he hei Ozzy er en Sankt Bernhardshund, 15 mnd gammel. Lurer på å ta meg en tur med familien hjem til Island i 1-2 uker i juli og desverre er deet ikke så enkelt og ta bamsen med... Vi bor i østfold men hvis du bor på østlandet (halden til gardermoen) og er intressert i å passe en stor "valp" gjerne si ifra Jeg har 2 barn, 2½ og 6, han er vant til barn og er snill og god Han elsker alle hunder Han veier ca 70 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 8. April 2012 Rapporter Share Skrevet 8. April 2012 Så nydelig han er Skulle ønske jeg bodde naermere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 8. April 2012 Rapporter Share Skrevet 8. April 2012 Send han nordover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Å så flott. Skulle gjerne passa ham, så Oscar fikk en lekekompis. Men blir for langt unna. Håper du finner noen som kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Feil side av fjorden! Ellers hadde jeg gjerne passet han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Åååååå, en drømmehund jo Hvem uker i Juli da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsgeirVåler Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Blir nok de 2 første ukene i juli (27-28). Eller det som passer best for "passeren" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 hadde vi bodd nærmere Søt han er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts