AsgeirVåler Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 he hei Ozzy er en Sankt Bernhardshund, 15 mnd gammel. Lurer på å ta meg en tur med familien hjem til Island i 1-2 uker i juli og desverre er deet ikke så enkelt og ta bamsen med... Vi bor i østfold men hvis du bor på østlandet (halden til gardermoen) og er intressert i å passe en stor "valp" gjerne si ifra Jeg har 2 barn, 2½ og 6, han er vant til barn og er snill og god Han elsker alle hunder Han veier ca 70 kg Siter
lucy Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Så nydelig han er Skulle ønske jeg bodde naermere! Siter
Ara Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Å så flott. Skulle gjerne passa ham, så Oscar fikk en lekekompis. Men blir for langt unna. Håper du finner noen som kan Siter
AnnChristin Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Feil side av fjorden! Ellers hadde jeg gjerne passet han! Siter
Stine Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Åååååå, en drømmehund jo Hvem uker i Juli da? Siter
AsgeirVåler Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Blir nok de 2 første ukene i juli (27-28). Eller det som passer best for "passeren" Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.