ipadda Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Godgutten er på besøk mens mamma&co er i varmere strøk. Benyttet muligheten til å ta noen nye bilder av ham. Han blir 12 år i aug. Så han begynner å dra på årene nå Sprek og frisk! Godis? 4 Siter
soelvd Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Det må være en av de fineste hundene jeg har sett. Fantastisk flott! Siter
Sanne Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Åååh, eldre hunder er det vakreste som finnes altså! Supernydelig Siter
ipadda Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2012 Tusen takk Jeg syns han er verdens vakkreste hund Han er god å se på , rett å slett Siter
ipadda Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 Vi tåler helt sikkert litt mer bilder Siter
ipadda Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 Tusen takk :-) Jeg er selvsagt helt enig! :-) Siter
Recommended Posts