Gå til innhold
Hundesonen.no

Maris heklekrok!


Mari
 Share

Recommended Posts

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hekling trenger ikke være tantete og frumpy altså. Det finnes utrolig mye fint man kan hekle, og jeg har forsøkt å lage noe av det. Dette er litt kombinert skrytetråd og potensiell selgetråd. De ti

Superfin på en liten rødtopp!

I dag går det flere ting i posten til diverse soniser. Lill skal få halsen sin, og av restegarnet etter halsen så har jeg gjort mitt første forsøk på å hekle leke. Håper Soph liker den. Li

Posted Images

Ja, der var det mye billig garn! Men har de noen rene naturfibre? Jeg fant bare blandingsgarn der inne, men tittet heller ikke altfor nøye akkurat nå. :)

Har ikke sett så nøye jeg heller :P men nederst på siden er det sånn filtersak der du kan velge type garn osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Jeg synes den ble sååå søt altså! Det blir ikke noen flere nyfødte på meg, men noen andre må se til å formere noe til å passe inn i den der. :lol:

Meee :D Neida.. Joda.. Neida. Ok neida..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sara og mara! :)

Det er ikke så komplisert altså. Selvfølgelig ikke nybegynnerprosjektet, men absolutt ikke avansert heller. Ingen spesiell teknikk. For det meste double crochet (stav?) på kroppen til kjolen, fastmasker og noen bubble stitches på kanten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...