idaa.sp Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Jeg synes det er mye kjekkere å få hundematen i posten da posten er mye nærmere enn dyrebutikken. Og jeg har veldig lyst å prøve vom på min hund. Men kan man bestille vom over nettet og få det på nærmeste postkontor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Dersom du mener Vom&Hundemat: Nei. Ja det var det jeg mente.. Hvor mye kjøper dere om gangen i så fall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Mener du fersk/frossen vom som i vom og hundemat? Isåfall kan du sikkert få det sendt med ekspresspakke over natten i posten, men det koster MANGE penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Selges Vom&hundemat somregel på dyrebutikker i hele norge? Eller kan det bli vanskelig å få tak i når man bor i Kristiansund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 http://www.vomoghundemat.no/utsalgssteder Her kan du finne ut hvor det selges i nærheten av deg Ikke alle dyrebutikker har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Kjøper 10 eller 20 kg i slengen, litt avhengig av hvor mye annet som er i fryseren (har ikke egen hundematfryser). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Jeg fikk opp dette i Kristiansund: Fylke Forhandler Adresse By Postnr Details MORE OG ROMSDAL Hanne og Roger Yttersian Langveien 77 Kristiansund 6510 Pleier selv å bestille 200-400 kg om gangen (hør om det er flere bekjente som også vil ha, det kan være lurt å dele på det). Jo mer du bestiller, jo billigere er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Jeg fikk opp dette i Kristiansund: Fylke Forhandler Adresse By Postnr Details MORE OG ROMSDAL Hanne og Roger Yttersian Langveien 77 Kristiansund 6510 Pleier selv å bestille 200-400 kg om gangen (hør om det er flere bekjente som også vil ha, det kan være lurt å dele på det). Jo mer du bestiller, jo billigere er det. Åj, du bestiller jo mye, har jeg aldri hatt plass til! Takk, skal ta kontakt med dem å høre. Har aldri sett noen dyrebutikk der, så må være noen annet opplegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Takk, skal ta kontakt med dem å høre. Har aldri sett noen dyrebutikk der, så må være noen annet opplegg. Det er ikke noe annet opplegg enn at de som mange er private forhandlere, disse er ofte rimeligere enn butikkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 (endret) Det er ikke noe annet opplegg enn at de som mange er private forhandlere, disse er ofte rimeligere enn butikkene. *host* Neida Endret 1. April 2012 av Ozzy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 *host* Neida Joda, akkurat som du er inhabil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Nå kommer det faktisk an på hvor du bor, jeg har ved flere anledninger fått levert V&H på døra, av produsenten selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Se her '' I nærområdet kan vi levere maten på døren om ønskelig, uten ekstra kostnader. Maten kan også leveres i enkelte områder mot et tillegg i pris. Ved store leveranser kan vi også levere på lengre avstander.'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Tok kontakt med de i Kristiansund, og de selger type 33, å det var den typen jeg tekte å kjøpe, så da skal jeg prøve! Prisene deres: 20 kg – 1 kg pølser koster kr. 500,- 20 kg – 5 kg pølser koster kr. 350,- 20 kg – blokk koster kr. 300,- Høres da billig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Tok kontakt med de i Kristiansund, og de selger type 33, å det var den typen jeg tekte å kjøpe, så da skal jeg prøve! Prisene deres: 20 kg – 1 kg pølser koster kr. 500,- 20 kg – 5 kg pølser koster kr. 350,- 20 kg – blokk koster kr. 300,- Høres da billig ut Ja det vil jeg si er svært greie priser og særlig m.t.p. geografi, det er mye ymse priser i de strøkene har jeg hørt. Eller hur, Ozzy? *host* Neida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 "I desse strøka" er det irriterande dyrare enn på østlandsområdet:/ Og det er pga frakta:( sjølv om eg bestiller direkte, blir det dyrare enn om eg skulle reist til østlandet og handla hos forhandlarar der:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts