Gjest Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Haha, Star Tour har virkelig slått på stortromma i år http://www.startour.no/Not-in-the-structure/Blue-pets/ Siter
Gjest Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Aprilsnar Nå ødela du jo for alle som kanskje ville gå på Siter
Ozzy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Nå ødela du jo for alle som kanskje ville gå på Skal jeg fjerne det? Siter
Gjest Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Skal jeg fjerne det? Neida, det går bra Man finner det vel ut ganske raskt inne på siden til Star tour også! Siter
Ozzy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Jeg følte meg så flink skjønner du! Er så lettlurt, så følte meg så smart som skjønte det! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Æsj, nesten litt synd! Det hørtes jo morsomt ut! Siter
Gjest Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Jeg følte meg så flink skjønner du! Er så lettlurt, så følte meg så smart som skjønte det! Litt sånn som jeg føler meg når noen forteller en vits eller en gåte jeg kan fra før, jeg bare MÅ vise at denne kan jeg og avslører poenget før de andre får mulighet til å tenke seg om! HAHA Siter
Ozzy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Litt sånn som jeg føler meg når noen forteller en vits eller en gåte jeg kan fra før, jeg bare MÅ vise at denne kan jeg og avslører poenget før de andre får mulighet til å tenke seg om! HAHA Kjenner til den. Siter
Lola Pagola Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Så kjipt, hadde jo vært fantastisk om det var sant Siter
ToneS Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Ahahaha, tenk om det hadde vært sant da Siter
Recommended Posts