Sebb Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Hei! Jeg går å venter på en japansk spisshund valp som jeg vil motta i august 2012. Parringen skal skjer nå i overgangen mars til april, og jeg har vært valpesyk siden starten på januar. Jeg gleder meg og er utrolig spent. Er førstegangs hundeeier! Tenker å opptatere denne tråden underveis. Mvh Sebb 1 Siter
Ozzy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Hvilken oppdretter er den fra? Får håpe parringen er velykket! Siter
Sebb Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Den er fra jamastis Kennel . Hvor en ozzy fra? Siter
Ozzy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Towada er han fra. Så at det ikke sto noe om hvem som er faren, er han også fri for PL? Siter
Sebb Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Ja, han er patella fri men er ikke hundre prosent sikkert at det blir han, men mest sannsynlig:) har hørt mye bra om Han også :-D Siter
bikkjene Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Ja ventetida er alltid lang. Hehe Japansk spisshund er jo så nydelige da Siter
Sebb Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Ja, det føles som en evighet! Gleder meg alt for mye! Siter
Telatusso Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Gratulere på forhånd da Blir kjempe spennende dette! Men ja vente tiden tar lang tid! Siter
Sebb Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2012 Tusen takk! Ja, vedig spennende! Nå har det seg slik at jeg ikke kan motta hunden før 13 August grunnet ferie, og da må Jeg motta den i forhold til skole, så håper parringen skjer snart! Spent** Siter
Sebb Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2012 Tusen takk! Ja, vedig spennende! Nå har det seg slik at jeg ikke kan motta hunden før 13 August grunnet ferie, og da må Jeg motta den i forhold til skole, så håper parringen skjer snart! Spent** Siter
Recommended Posts