anonympingvin Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2012 Familien min har vurdert og skaffe seg schæfer i lenger tid nå. Har en del erfaring med rasen fra før, men jeg er veldig usikker på oppdretter, linjer osv. Jeg har sett veldig mange diskusjoner fram og tilbake om bruks eller utstilling som er best. Dette skal være en familie/bruks-hund. Det er og veldig viktig at den ikke har sykdommer ol. dessuten burde det være et kull som er leveringsklare juli/august 2012 Men jeg har litt problemer med og finne en oppdretter med gode linjer uten at det er en ekstremhund. Jeg har sett på mange oppdrettere som xo og rewyr, men jeg tror disse hundene kan bli litt mye for det jeg ser etter... Hjelp! :') Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2012 XO og Rewyr er vel rake motsetninger av show og bruks og viser tydelig kontrastene på fysikk og mentalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chiara Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Jeg ser dette er en gammel tråd, men jeg lurer på samme som TS. Vi har imidlertid sett på Ulvgården i Sverige, Secret Garden i Bergen og Trinento i Notodden. Er det noen som har erfaringer med disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Jeg ser dette er en gammel tråd, men jeg lurer på samme som TS. Vi har imidlertid sett på Ulvgården i Sverige, Secret Garden i Bergen og Trinento i Notodden. Er det noen som har erfaringer med disse? Du får nok flere svar om du starter en egen tråd Blir litt mer oversiktlig også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Jeg ser dette er en gammel tråd, men jeg lurer på samme som TS. Vi har imidlertid sett på Ulvgården i Sverige, Secret Garden i Bergen og Trinento i Notodden. Er det noen som har erfaringer med disse?lag en ny tråd du. Trinento holder forøvrig til i Sande :-) send meg en PM så kan jeg fortelle litt om de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts