Linda=D Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Flere ganger har det dukket opp spørsmål om ikke noen har ett godt hjem å gi denne tassen og hver gang vrir jeg nesten hodet av meg mens jeg veier frem og tilbake om ikke jeg kan ha han eller om jeg kjenner noen. Storpuddel er jo min drømmerase og jeg hadde glatt tatt denne gledessprederen om han hadde dukket opp neste år. Desverre har jeg ikke økonomi til en hund til for øyeblikket. Han er 16 mnd og er en sprudlende og god hund.Han trenger desverre mere enn eiere kan gi han av fysisk stimuli og hjernetrim, men ingen tvil om at han er blitt elsket og fått ett godt utgangspunkt. Spre gjerne ordet og skriv gjerne her hvis du er interessert eller vet om noen så kan jeg gi informasjon for å få tak i eier. Siter
soelvd Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Hvor er hunden hen? Vant til unger? Siter
Linda=D Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Hunden er i Molde. Usikker ang hvorvidt han er vandt til barn, men de sier han er snill mot store og små Siter
soelvd Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Sender du meg kontaktinfo på PM? Kjenner noen som kanskje er intr. 1 Siter
lucy Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Storpuddel <3 Skulle ønske jeg hadde tid og penger.. Krysser fingrene for at de finner et godt hjem til han Siter
Linda=D Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Supert Soelvd:-) Har skrevet til hun som eier hunden nå så regner med å få svar snart med en mail adr eller tlf nr så skal sende deg det med en gang. Ja Lucy puddel er <3. Får krysse fingrene for at han snart får ett godt hjem. (hvis ikke vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å være fornuftig) Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.