Gå til innhold
Hundesonen.no

Storpuddel trenger nytt hjem!


Linda=D
 Share

Recommended Posts

Flere ganger har det dukket opp spørsmål om ikke noen har ett godt hjem å gi denne tassen og hver gang vrir jeg nesten hodet av meg mens jeg veier frem og tilbake om ikke jeg kan ha han eller om jeg kjenner noen.

Storpuddel er jo min drømmerase og jeg hadde glatt tatt denne gledessprederen om han hadde dukket opp neste år. Desverre har jeg ikke økonomi til en hund til for øyeblikket.

Han er 16 mnd og er en sprudlende og god hund.Han trenger desverre mere enn eiere kan gi han av fysisk stimuli og hjernetrim, men ingen tvil om at han er blitt elsket og fått ett godt utgangspunkt.

Spre gjerne ordet og skriv gjerne her hvis du er interessert eller vet om noen så kan jeg gi informasjon for å få tak i eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Soelvd:-) Har skrevet til hun som eier hunden nå så regner med å få svar snart med en mail adr eller tlf nr så skal sende deg det med en gang.

Ja Lucy puddel er <3. Får krysse fingrene for at han snart får ett godt hjem. (hvis ikke vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å være fornuftig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...