Ozzy Skrevet 28. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Ja han er vel noe sånt noe. Noen bilder fra når Ozzy var på ferie. Alle bildene er tatt av Heidi/Klinkekula 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Nydelige bilder. Ser ut som han smiler på det siste bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Nydelige bilder. Ser ut som han smiler på det siste bilde Han smiler mye Liten gladlaks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Idag gikk vi ned til et jorde og kastet litt ball og koste oss i sola. Veldig deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg vet jeg gjentar meg selv, men han er så SØT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg vet jeg gjentar meg selv, men han er så SØT! Hihi, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Fant noen bilder av fjompen fra når beinet var krøll. Han var nå søt med knæsj gips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Lekt litt før jobb i dag. Han var i tygge-humør, så mer opptatt av å tygge på pipen enn å leke, men sånn er det Gi meg leke!! Fått et lite arr på nesa etter såret sitt. MIN leke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Himmel, så nusselig! Og SÅ herlig med det forholdet han har til pus. Er Ozzy også slik at han kaster leken i en bue og hopper etter den med fremstrakte forlabber? Ozu gjør det, og det er så utrolig søtt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Himmel, så nusselig! Og SÅ herlig med det forholdet han har til pus. Er Ozzy også slik at han kaster leken i en bue og hopper etter den med fremstrakte forlabber? Ozu gjør det, og det er så utrolig søtt! Han fillerister som regel, eller kaster den litt rundt. Blir ofte kaste-hente-riste-levere-kaste-hente.... Veldig glad i å finne pipen og legge seg for å pipe på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Kill the pig! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 I går var vi hos veterinær og rønket beinet til Ozzy. Han har gått litt rart i det siste og vært litt pysete så var livredd det var noe galt med beinet hans. Han har jo gått igjennom så mye og har en ganske lang historie der borte og brukte halve gårsdagen til å forberede meg hvis jeg måtte ta et valg. Har en tendens til å overtenke ting, men jeg dro dit med tanken om at det var en liten mulighet for at jeg ikke fikk han med meg hjem igjen. For hadde det vært noe, så hadde jeg ikke operert han. Vel, alt er bare fint og flott! Og jeg var så ufattelig lettet. Vi sammenlignet med bildene fra 2010 og han hadde renere kanter, men ellers var det ingen forandringer. Så han hadde nok bare slått seg litt. Var så glad at jeg nesten klemte veterinæren. Og det var vel verdt tusen kroner og to timers venting. Så i dag tok jeg meg fri fra jobben bare for å være med han og kose oss litt. Snart skal vi ut på tur, og etter det skal vi dele en pakke roastbeef. Har stresset så mye med det beinet hans, min største frykt er at noe skal skje. Og det er som om tusen kilo er borte fra skulderen min nå som jeg VET at alt er greit, og han har ingen smerter eller problemer til tross alt han har vært igjennom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Åh, Ozzy, det må ha vært en fantastisk lettelse! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Åh, Ozzy, det må ha vært en fantastisk lettelse! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne Ja, det er det! Virkelig! :) Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Jeg kjenner de følelsene så godt - og for en utrolig lettelse det må være! Også fri fra jobb for å kose deg med godgutten, nå fikk jeg nesten tårer i øynene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Jeg kjenner de følelsene så godt - og for en utrolig lettelse det må være! Også fri fra jobb for å kose deg med godgutten, nå fikk jeg nesten tårer i øynene. Ja, måtte nesten ta meg fri! Har ikke samvittighet til å dra fra han når vi har fått en SÅ god nyhet! Så vi har hatt en superkose-dag toppet med mat fra Subway fordi jeg måtte feire. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Er sykt dårlig til å ta med kameraet på tur, så blir mye hjemme-bilder. Men han er nå søt uansett! Koseklumpen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Så fint at beinet er bra. Hadde ikke fått meg meg at det var noe annet enn en kontroll. Ozz-poss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Så fint at beinet er bra. Hadde ikke fått meg meg at det var noe annet enn en kontroll. Ozz-poss! Det er fordi jeg ikke sier noen ting. Var så stressa at jeg ville ikke ha andres meninger om ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2013 Det er ikke bare-bare å få noe godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 11. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2013 Det er ikke bare-bare å få noe godt. Så søt han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2013 Så søt han er Litt snål, men veldig søt! takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Litt bilder fra turen i "skogen" på 17.mai. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Han bare smiler, han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Han bare smiler, han! Stort sett Blid og fornøyd gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts