xxx12345 Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Smula skal til Bergen og erobre utstillingsringen lørdag 14. april, og jeg må nesten være med. Vi reiser med fly fredag kveld og kommer hjem lørdag kveld. Alle mine faste hundepassere er desverre utilgjengelige denne helgen, så lurer på om det er noen som vil ha besøk av en liten snuserjente som er trivelig og grei med alle folk, men som kan synes at andre hunder er litt skumle (og dermed muligens må skjermes litt)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Vi bor for langt unna Vi hadde likt å hatt snusejenta her vi, for her kan hun ha fått en stor og tålmodig kompis som bodygard i tillegg til veldig bra skjerming fra andre Lykke til med å finne en kjekk hundepasser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Jeg kan kanskje hjelpe deg hvis det kun er en natt. Hvordan er hun når hun hører andre hunder bjeffe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Det hadde vært noe det! Men litt tilvenning (en tur eller så) i forkant slik at hun kjenner vedkommende hund(er) gjør det nok litt enklere. Hun synes f eks Valpis og Oabba er helt kurante, men tulip har katt og katter er selve roten til alt vondt så der kan hun ikke være. Zera, hun er ingen storbjeffer, men kan ha noen småboff. Hun henger seg ikke på Smula her f eks, men sier boff og så henger Smula seg på. Flyet går kl 19 fredag kveld, så det blir fra ca kl 17. Lander litt over kl 21 lørdag kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Men litt tilvenning (en tur eller så) i forkant slik at hun kjenner vedkommende hund(er) gjør det nok litt enklere. Hun synes f eks Valpis og Oabba er helt kurante, men tulip har katt og katter er selve roten til alt vondt så der kan hun ikke være. Ja, hadde det ikke vært for Mio, så hadde det vært plass i soffan til en minisnuser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Om det ikke ordner seg med noen andre så er det alltids plass til en liten snuser i sofaen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Da skal det nok gå fint. Jeg er jo sikkert hjemme hele tiden hun eventuelt skal være her også da, så da er det jo mulig å stoppe det. Jeg drar hjem til påske 30.03, og opp igjen 12eller13. april. Så bare si ifra hvis du vil gå en tur i nærmeste fremtid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Vi kan gå en tur til uka? Jeg er ikke hjemme i helgen, men kan alle dager neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Det ordnet seg lell i familien, så trenger ikke barnevakt likevel. Men tusen takk for tilbudene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Det ordnet seg lell i familien, så trenger ikke barnevakt likevel. Men tusen takk for tilbudene Okidoki, no problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Om noe skulle skjære seg og du trenger en nødløsning, så er hun mer enn velkommen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Jeg har et helt hus jeg kan fylle opp me hunder, og er dessuten helt sykt god på dele opp huset.. Så du må bare si ifra hvis du trenger pass både nå og i fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Kanskje jeg skulle sende henne til deg Mona, hun fikk jo sin eneste CK i dine hender *flir* Freya er søt hun, besteste snuserfrøkna i verden med alle sine surheter og særheter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Posta i feil tråd Var ikke noe viktig, så det så. Her inne har jeg ingeting å komme med. Ser du får pass, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Kanskje jeg skulle sende henne til deg Mona, hun fikk jo sin eneste CK i dine hender *flir* Kanskje hun plutselig har et cert når du får henne tilbake vet du 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Kanskje hun plutselig har et cert når du får henne tilbake vet du Det toget har nok gått for lenge siden for Freya sin del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts