shetalks Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Skrevet 22. Mars 2012 (endret) Kjære smarte sonisvenner... Jeg var så dum at jeg imprignerte ei bukse på badet, og oppdaga etterpå at det hadde kommet imprignering på gulvet. Dette prøvde jeg å vaske bort, men det lot seg altså ikke gjøre. Nå er det med livet som insats jeg går på badet, og det er jo ikke noe særlig. Det jeg lurer på er, vet noen om noe som kan "løse" opp impringering, sånn at jeg kan gå normalt inn på badet mitt??? Endret 22. Mars 2012 av IW Forbedret emnetittel Siter
Symra&Pippin Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Skrevet 22. Mars 2012 Om ikke Tulip vet, så kan du gå inn på ByggeBolig.no. Der er det massevis av handyhunks som vet det meste om treverk og kjemikalier og alt sånt. Siter
shetalks Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2012 Takker. Det er jo ikke tregulv, men våtromsbelegg. Men skal gå på den siden og se. Tusen takk igjen. Siter
IdaC Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Skrevet 22. Mars 2012 spray hele gulvet så blir det vanntett og slipper vann skade på gulvet bruk sånn jif wc ting, den fjerne ALT selv på gulvteppen :D Siter
shetalks Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2012 Dattra mi foreslo det samme, ha på hele gulvet, mye lettere og vaske mente hun. . Men nå kom du med et godt forslag, så da blir det wc-rens på hele gulvet først, så får jeg se hva som skjer da. Tusen takk for godt råd. Siter
Recommended Posts