Guest Snusmumrikk Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Eh jeg har jo meldt dyret på utstilling, så da må vi vel lære å løpe rundt og rundt også Så ja, jeg er med! Kan ikke tirsdag og onsdag da. Vi har virkelig ikke peiling, så hadde vært greit om noen som kan litt er der Siter
Ingvild Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Jeg kan muligens mandag kveld også, hvis det ikke blir alt for tidlig. Dvs heller åtte enn seks... Men som sagt, kan ikke love noe. Siter
Aslan Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Mandag eller fredag da? Utafor Trondheim spektrum som vanlig? Siter
xxx12345 Skrevet 31. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Eh jeg har jo meldt dyret på utstilling, så da må vi vel lære å løpe rundt og rundt også Så ja, jeg er med! Kan ikke tirsdag og onsdag da. Vi har virkelig ikke peiling, så hadde vært greit om noen som kan litt er der Har jo sagt at jeg skal komme og piske deg rundt litt Smula skal dog ikke ringtrene, men jeg kan komme hvis jeg ikke må på noe via Unio. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Har jo sagt at jeg skal komme og piske deg rundt litt Smula skal dog ikke ringtrene, men jeg kan komme hvis jeg ikke må på noe via Unio. Jaa! Jeg trenger pisking Hvilken dag kan du da? Siter
xxx12345 Skrevet 31. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Pr i dag kan jeg alle dager, men vi bruker å få beskjed bare dagen før eventuelle arrangementer vi må delta på. Så bare bestem en dag dere, så skal jeg gjøre mitt beste for å få det til Siter
Krelise Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Mandag eller fredag da? Utafor Trondheim spektrum som vanlig? For meg passer mandag best i så fall, men fredag er nok også mulig Siter
Ingvild Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Jeg kan i alle fall ikke på fredag, da er jeg i Oslo. Men med litt logistikk på bilfronten burde mandag gå greit for min del. Siter
xxx12345 Skrevet 31. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Da må jeg se hvor sliten jeg er etter helgens kjøretur tror jeg, men satser på at det går greit 1 Siter
Ingvild Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Er ikke sikker på om jeg rekker det til akkurat seks, det tar litt tid å kjøre gjennom byen. Men skal se hva jeg får til! Er dere på baksiden av Spektrum, på en måte? Ned mot elva? Siter
Aslan Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Er ikke sikker på om jeg rekker det til akkurat seks, det tar litt tid å kjøre gjennom byen. Men skal se hva jeg får til! Er dere på baksiden av Spektrum, på en måte? Ned mot elva? Er der vi har pleid å være i alle fall, god plass der 1 Siter
jvc Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Hei igjen Førstkommene Mandag kl 18.00 altså. Ok det er flott. 2 Siter
Kjerstii Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Ah, jeg jobber selvfølgelig hele mandagskvelden. Men blir gjerne med en annen gang Siter
Ingvild Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Det ser ut til at logistikken går opp, så jeg satser på å komme. Muligens litt senere enn seks, men. Hvis noen tilfeldigvis har en ekstra utstillingsline eller aller helst kjetting som jeg kan låne, hadde det vært fint! Jeg har ikke noe annet enn lærhalsbånd og valpekobbel, liksom. Siter
Zera Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Jeg kommer kanskje. Er det noen som vet litt hvordan tollere skal løpe og se ut i ringen? Si det til meg i mårra i såfall 1 Siter
Aslan Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Jeg håper jeg slipper å jobbe overtid på jobb, men tror det skal gå bra! Siter
AnitaK Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Trur jeg & ei anna me Dvergpischer også tar turen .. Trenger litt trening me andre en "kjentfolk" 1 Siter
Midas Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Jeg vil også være med på ringtreninger! Midas trenger å bli trygg på å taes på, så vil gjerne ha hjelp til tafsing. Jeg kan også være "dommer" for andre. Hvor nedenfor nidarøhallen trener dere? Parkeres det på nedsiden der? Vi kommer også i dag forresten Siter
xxx12345 Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Jeg rekker det ikke - fikk bekreftet i dag at jeg skal være skriftligsensor selv om jeg er i streik, og fikk det derfor plutselig travelt.. Siter
Recommended Posts