Cabor Skrevet 22. April 2012 Rapporter Skrevet 22. April 2012 Hvor og når er det snakk om, tuppa trenger litt oppfriskning og miljøtrening... Siter
Zera Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Vi blir med! Men ikke onsdag helst... Siter
Cloudberry Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Hvor og når da peeps? Jeg kan alle dager, minus fredag (og lørdag da). Jepp! Jeg er opptatt mandag og tirsdag, ellers er både onsdag og torsdag fint for meg. Mååå. Det er vel gressunderlag på Sunndalsøra, hadde det vært en ide å trene på gress? Eller har det ingenting å si? Vet ikke helt hvor det kan passe å trene på gress nå egentlig, noen som har noen ideer? Men tror ikke det har så veldig mye å si for Thorvald altså Siter
Aslan Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Ser ut til at alle kunne torsdag? Eller? Og er stor plass med gress på Dragvoll, men det er sikkert knotete å komme seg dit for alle andre enn meg Nidarø er jo veldig greit da, sånn ca midt i byen også (så lenge utstillingsringen er ryddet for pinner burde Thorvald klare seg på gress også, jeg håper de rydder utstillingsringen for pinner... ) Siter
Cloudberry Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Ser ut til at alle kunne torsdag? Eller? Og er stor plass med gress på Dragvoll, men det er sikkert knotete å komme seg dit for alle andre enn meg Nidarø er jo veldig greit da, sånn ca midt i byen også (så lenge utstillingsringen er ryddet for pinner burde Thorvald klare seg på gress også, jeg håper de rydder utstillingsringen for pinner... ) Jupp! Torsdag klokka 19 da? Hvor? Vi kommer hvor som helst Og jeg har til gode å støte på en eneste liten kvist i en utendørsring tror jeg, så det er bare å slappe av Tipper at han om noe synes det er bedre å springe på gress. Men det er klart at det ikke skader å trene på diverse underlag, for å ha gjort det og. 1 Siter
Aslan Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Resten kan få bestemme hvor vi skal Jeg har bil, og buss om det skulle klusse seg til. Klokka 19 er fint for meg (: Siter
Krelise Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Torsdag kl 19 passer fint for meg Sted er ikke så farlig, bare det er parkeringsplass for bil Men Nidarø funket jo bra sist, så kan godt ta det der igjen. 1 Siter
[email protected] Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Hei Har ei lita Dp tispe som debuterer i junior på Sunndalsøra... Vi vil veeeeldig gjerne bli med på ringtrening nå på torsdag... 3 Siter
Pim Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Neeeeei! I dag hadde jeg ordna alt så fint og flott for å kunne være med på ringtreninga... Jaja. Ringtrening til høsten, anyone? Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Neeeeei! I dag hadde jeg ordna alt så fint og flott for å kunne være med på ringtreninga... Jaja. Ringtrening til høsten, anyone? Men da blir du bare med meg og trener lydighet i stede! jeg er full av gode løsninger Siter
Cloudberry Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 *random quote* *randon quote* Hva med dere da damer? Jeg kan godt være litt dommer imorgen, et par springerunder er evig nok når man har spist vannmelonfrø Men supert hvis noen vil klå og kikke på tenner Siter
Aslan Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Hva med dere da damer? Jeg kan godt være litt dommer imorgen, et par springerunder er evig nok når man har spist vannmelonfrø Men supert hvis noen vil klå og kikke på tenner Jeg klår gjerne! Og Thorvald trengs å klås på, han er litt redd for ballene sine (det er så veldig uforutsigbart når han syns det er ekkelt også, så dette er noe vi tydeligvis må trene litt på ) Siter
xxx12345 Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2012 Sorry, i morra er det bading og klipping av hund, og pakking til helgen som står på menyen Siter
Sjokospaniel Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 Her trengs det også ringtrening! Lurer på å stille i juni/juli på Leangen, og jeg har ikke peiling på utstilling. Så vi blir gjerne med dersom det blir flere ringtreninger frem mot sommeren Siter
Sjokospaniel Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 Her trengs det også ringtrening! Lurer på å stille i juni/juli på Leangen, og jeg har ikke peiling på utstilling. Så vi blir gjerne med dersom det blir flere ringtreninger frem mot sommeren Siter
jvc Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Hei ! Er ny her. Har en affie valp som trenger ringtrening. Noen her som fortsatt møtes angående dette? Siter
Aslan Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Noen som er up for en liten økt neste uke? Siter
Ingvild Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Jeg er, selv om vi ikke skal stille med det første. Geo har godt av å bli klådd på og vi har jo ikke trent noe ringtrening ennå, så det er greit å få litt innspill sikkert. Neste uke er ganske travel her da, så jeg kan ikke love at det passer og at jeg får lånt bil. Kommer an på hvilken dag det blir også, det er i grunnen bare tirsdag og onsdag som er åpent her. Men om ingen andre kan da er det bedre å ta det en annen dag, for jeg kan ikke garantere at jeg kan komme de dagene heller. Siter
Cloudberry Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Skulle så gjerne, men håper og tror jeg er opptatt med litt andre ting neste uke 2 Siter
Tonje Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Jeg har masse tid neste uke og blir gjerne med på en økt Siter
Krelise Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Vi kan nok også bli med i neste uke Siter
ToneS Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Vi vil! Trener nok ikke så mye vi da, men kan være der for bilder og sosialisering Siter
Aslan Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Jeg kan alle dager utenom torsdag, i alle fall, da er jeg nemlig på kurs (: Siter
Cabor Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Vi vil og bli led på en runde, trenger litt oppfriskning. Tirsdag og onsdag kveld er vi opptatt dog. Siter
jvc Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Hei igjen! Ser det er flere som har lyst til å delta på ringtrening. Noen her som har forslag til sted å møtes? Siter
Recommended Posts