HHC Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Noen soniser som skal innom Sogndal før mai måned og som har mulighet til å ta med syltetøy og saft fra lerum fabrikken? Hovedsaklig ønskes det til østlandet, men det er eventuelt ønskelig med mer sentralt på vestlandet også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Noen soniser som skal innom Sogndal før mai måned og som har mulighet til å ta med syltetøy og saft fra lerum fabrikken? Hovedsaklig ønskes det til østlandet, men det er eventuelt ønskelig med mer sentralt på vestlandet også :-) Mulig jeg er dum nå, men hva er gæernt med det man får kjøpt på butikken? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Har en kompis som jeg regner med kommer på besøk fra Sogndal snart, evt skal jeg dit. Da kan jeg ta med og frakte videre til østlandet i slutten av april, om ingen andre melder seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Har en kompis som jeg regner med kommer på besøk fra Sogndal snart, evt skal jeg dit. Da kan jeg ta med og frakte videre til østlandet i slutten av april, om ingen andre melder seg. Åh, det hadde jo vært helt supert! Kjører du bil slik at du har litt ekstra plass også? Vi hadde en avtale men den gikk desverre i vasken. Jeg kjører og henter det på østlandet asap om det hadde vært mulig! Mulig jeg er dum nå, men hva er gæernt med det man får kjøpt på butikken? Det er ikke sponset (ergo ikke gratis ) for et prosjekt med begrensede midler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Åh, det hadde jo vært helt supert! Kjører du bil slik at du har litt ekstra plass også? Vi hadde en avtale men den gikk desverre i vasken. Jeg kjører og henter det på østlandet asap om det hadde vært mulig! Jeg bor på vestlandet men skal som sagt østover i april. Kjører bil. Hvor mye skal du ha, egentlig? Haha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg bor på vestlandet men skal som sagt østover i april. Kjører bil. Hvor mye skal du ha, egentlig? Haha.. EN FULL BIL Neida 2 x 10 l husholdningssaft,9,5 kg med jordbærsyltetøy og 9,5 kg med bringebærsyltetøy Sender deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg kjører mest sannsynlig fra Sogndal (bor rett ovenfor Lerum-fabrikken ) til østlandet (Skiptvet) på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg kjører mest sannsynlig fra Sogndal (bor rett ovenfor Lerum-fabrikken ) til østlandet (Skiptvet) på lørdag Haukeli, Hemsedal? Hvilken veii? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Fikk vite nå at det blir trening søndag, så da reiser jeg lørdag Pleier å kjøre Hemsedal-Drammen-Skiptvet, hvor på østlandet ville du hatt det? Edit: Hvis det er dårlig vær, kjører jeg eventuelt Filefjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Fikk vite nå at det blir trening søndag, så da reiser jeg lørdag Pleier å kjøre Hemsedal-Drammen-Skiptvet, hvor på østlandet ville du hatt det? Edit: Hvis det er dårlig vær, kjører jeg eventuelt Filefjell Jeg kunne kjørt fra Lillyhammer og over til Gol - men har bekjente i Særp som skal oppover hit mot slutten av helgen, så skal sjekke litt med dem. Når har du planlagt å komme over, lørdag kveld-ish? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Kjører herfra om morgenen Jeg skal bo i skiptvet og treningen skal være på mansrud gård (vom og hundemat) søndagen, det er jo ikke lange stykket fra sarpsborg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Kjører herfra om morgenen Jeg skal bo i skiptvet og treningen skal være på mansrud gård (vom og hundemat) søndagen, det er jo ikke lange stykket fra sarpsborg Nå måtte jeg kikke etter hvor du bor. 5 mil er liksom rett borti svingen for enkelte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg kjører fem og en halv time (seks timer når det er i Sarpsborg) for å delta på LC-treninger med whippeten min, da blir fem mil rett borte i svingen Men avstander blir litt annerledes når en bor på vestlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg kjører fem og en halv time (seks timer når det er i Sarpsborg) for å delta på LC-treninger med whippeten min, da blir fem mil rett borte i svingen Men avstander blir litt annerledes når en bor på vestlandet Vet det, det er så koselig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Hvis det fortsatt er aktuelt, gir du meg en lyd på PM om når og hvor (kaupanger, sogndal?) jeg kan hente det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts