Gå til innhold
Hundesonen.no

Bolig i Bergen


Tinkie
 Share

Recommended Posts

Kuro og jeg må flytte til sommeren, og da trenger vi et sted å bo med en fornuftig husleie for en student frem til jul. Er det noen som kjenner til noen som leier ut et sted der man kan ha hund? Eller eventuelt noen som vet om et sted (ala hybel.no) der det er lettere å finne noe aktuelt for en som har kjæledyr, enn det er på de tradisjonelle sidene? :)

Jeg har egentlig en avtale med en kamerat om at vi skal se etter sted sammen, så dersom noen kjenner noen som leier ut en to-soveroms-greie (eller som har to soverom til leie i et kollektiv eller noe) til 9000 tilsammen eller under, og gjerne vil formidle kontakt, hadde det vært konge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og typen leier på Os, skal leie frem til sommeren. Tillatt med dyr, og betaler 3500,- hver/mnd + strøm (betaler strøm to ganger i året). I tillegg må man ordne seg internett sammen. Om det er interessant kan jeg gi deg nummeret til han vi leier av så kan du jo høre med han om å få leie her. Han har flere av leilighetene her.

Men, om du vil bo sentralt så er ikke dette stedet for deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(straum to gongar i året? Det må bli nokre saftige straumrekningar :blink: )

Men sånn elles har laikamor eit godt poeng, om ein er villig til å busse litt, får ein utruleg mykje meir for pengane litt utanfor Bergen sentrum. Arna bør sjekkast, her går det tog kvar halvtime, då er du i Bergen sentrum på 8 minutt. Og så er det utruleg mykje betre enn å bu midt i ein by :ahappy: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne egentlig tenke meg å bo litt sentralt. For kameraten min er det uaktuelt å bo lengre unna sentrum enn vi gjør nå. Han er litt mer av en natterangler enn jeg er, så jeg tror nok at han vil ha muligheten til å kunne gå hjem om natten. Jeg for min del trenger ikke å få så innmari mye for pengene, jeg skal bare bo der et halvt år, før jeg flytter etter kjæresten min opp til Trondheim. :)

For min del er derimot reisetid viktigere enn avstand. Så Os er nok ikke helt for meg, men Arna kan nok vurderes. Jeg har allerede en venninne som bor uti der sammen med kjæresten sin, så det er ikke en helt fremmed tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vaert for at du kun skal leie for et halvt år, kunne du fått leid hos meg! Jeg leier ut et rom i leiligheten min og trenger ny leietaker til sommeren..

Åh, så synd. Si ifra om du ombestemmer deg og synes det er greit med leie for bare et halvt år, lucy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så synd. Si ifra om du ombestemmer deg og synes det er greit med leie for bare et halvt år, lucy!

Skal jeg gjøre, men er så vanskelig å finne ny leietaker på vinteren :( Gir beskjed om jeg hører om noe dyrevennlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...