tm100008 Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Jeg lurer på om det er noen som har lyst å passe bikkjemonsteret mitt noen dager. Det er ikke så veldig viktig om når det er, for det er bare jeg som trenger litt fri fra hunden. Monstergutten er en trivelig fyr, men krever en kosete og hyggelig hundeperson som liker litt aktivitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Hvor bor du? Om det er i nærheten av Bergen/Os så kan jeg gjerne passe han.... Men det forutsetter at han takler å være sammen med katt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Hvor bor du? Om det er i nærheten av Bergen/Os så kan jeg gjerne passe han.... Men det forutsetter at han takler å være sammen med katt.. Jeg har jo glemt å skrive hvor vi bor! Jeg holder til utenfor Oslo, så Bergen blir litt vel mye reisetid! Men tusen takk for tanken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Tja, vi driver å drar inn besøkshunder i ny og ne, så vi kan sikkert trå til for deg også Riesen du har eller? Hvis du er interessert kan vi jo snakkes på PM? Og ja, geografi! Vi bor 15 min nord for Sinsenkrysset 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Etter påsken kan evt jeg også passe litt! Da er jeg nemlig ferdig med hus og har dermed både hage og hundegård! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 En monstergutt MÅÅÅ hit og leke med mitt bartemonster! Hallo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Og bartemonsteret ditt bor sammen med en jodlergutt som sikkert synes det er helt greit at dere passer bikkjemonsteret til Hundevennen noen dager. Han har ikke stemmerett ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts