Gå til innhold
Hundesonen.no

Rottweiler bet over halsen til puddelen Emil


Justisia
 Share

Recommended Posts

Guest Yellow

Håper virkelig at Emil klarer seg! Dette er jo en hundeeiers verste mareritt, og det hendte meg også med min egen hund.

Til tross for at alle (inkludert vet.) trodde det var liten sjans for at han kunne overleve et slikt angrep, så lever han i den beste velgående den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg koker når jeg tenker på eieren av rottisen. Tenk å bare forsvinne uten å ta ansvar. For en drittsekk (nei, jeg vet ikke hvorfor personen forlot stedet, men i mine øyne er det drittsekker som gjør slikt).

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et mareritt, hjertet mitt blør for Emil og Emils eier.. Jeg håper virkelig Emil kommer seg uten varige psykiske og fysiske mén.

Jeg hørte om denne saken på søndag, det ble da etterlyst eier av rottweileren siden hun (eier/lufter?) stakk uten å gi fra seg kontaktinformasjon. Jeg håper virkelig at eieren av rottweiler står fram og tar ansvar - det skulle virkelig mangle. Snakk om å være feig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leder av rottweilerklubben:

- Men det er slik at folk som eier store hunder, slik som rottweilere, bør utvise ekstra aktsomhet.

Sant så sant. Spesielt når rasen har allerede dårlig rykte, så hjelper det ikke at det fortsetter å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig OT, jeg vet, men det måtte jo komme:

og straks kommer hvorfor må de dra frem at det er rottweiler, de hadde aldri gjort det om det var golden retriver som hadde gjort dette

Grusomt å oppleve, og ordentlig ufint av eier bare å stikke av fra en slik hendelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge en gruppe på facebook er det tre hunder som er angrepet av rottweiler på Tiller siden februar :huh: En bichon frise, en border collie og emil.. Med en eier som bare har stukket på alle tre hendelsene.. Kan det være samme tro... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge en gruppe på facebook er det tre hunder som er angrepet av rottweiler på Tiller siden februar :huh: En bichon frise, en border collie og emil.. Med en eier som bare har stukket på alle tre hendelsene.. Kan det være samme tro... :blink:

Jupp, har sett det jeg og :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:no: Kjenner jeg blir litt stressa jeg altså, med mine små hunder som er lette offer...

Altså, jeg håper på en måte at det ikke er sant at den samme hunden har tatt 3 stk, for makan til ansvarsfraskrivelse av eier, og, åå, blir sint. Veldig veldig trist hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg håper på en måte at det ikke er sant at den samme hunden har tatt 3 stk, for makan til ansvarsfraskrivelse av eier, og, åå, blir sint. Veldig veldig trist hele greia.

Vet ikke hva jeg håper jeg. Tenk om det er tre forskjellige da :blink: herlighet, jeg stresser litt med dette altså :rofl: Ufattelig trist... Heldigvis er Emil på bedringens vei da! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...