Marthe Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg så at ei som het Cecilie som var venninnen til Wigdis var med, og SD ? Bah, enda flere å huske på. Men tror SD og Cecilie var riktig! Stemmer Mangler et medlem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Rabalder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Rabalder? *Kremt* da mangler vi enda en. Jeg kom bare til 11 når jeg hadde tenkt leeeenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 *Kremt* da mangler vi enda en. Jeg kom bare til 11 når jeg hadde tenkt leeeenge Husker ei med tibetansk spaniel også, men står helt stille hva brukernavnet er og hva hun heter. 5 år er lenge siden det! *ler* Tibben heter vel Kaizer tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Aina! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Aina! Stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg svarer jeg, siden vi var så mange som deltok på dette spørsmålet Hvilken sonis hadde en noe pinlig opplevelse med PrintScreen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Miriam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 æsj teite Charleen, endelig en jeg kunne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg svarer jeg, siden vi var så mange som deltok på dette spørsmålet Hvilken sonis hadde en noe pinlig opplevelse med PrintScreen? Ja, for nå ble jeg jo ikke nysgjerrig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ja, for nå ble jeg jo ikke nysgjerrig... *Nevne noe om at det kan være lurt å sjekke hvilke faner man har oppe på PC'en når man skal ta en print screen - for så å legge ut screenshot'en på Sonen.... kan være greit å ikke ha slike pikante sider på fanene da * 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Det var jo legendarisk! Hmm, men jeg finner ikke på noe nytt spørsmål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 *Nevne noe om at det kan være lurt å sjekke hvilke faner man har oppe på PC'en når man skal ta en print screen - for så å legge ut screenshot'en på Sonen.... kan være greit å ikke ha slike pikante sider på fanene da * Omg :lol: At jeg ikke fikk med meg det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Omg :lol: At jeg ikke fikk med meg det! Du kan så si Legendarisk som Charleen sa *ler så jeg griner fortsatt*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Du kan så si Legendarisk som Charleen sa *ler så jeg griner fortsatt*. Ååååå! Noen som har link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Omg :lol: At jeg ikke fikk med meg det! Det er veldig lenge siden. Jeg husker jeg måtte spørre hva faner er for å se det Datanerd, not so much 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 *Fnis* Stakkars stakkars Miriam, men hun rodde seg fint ut av det! Charleen - ballen er hos deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Forumet har hatt mange navn, hvilke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Link Har selvsagt blitt sensurert siden den gang men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Doggis.no, hundesonen.com, hundesonen.no og dyresonen.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Doggis.no, hundesonen.com, hundesonen.no og dyresonen.no? Det mangler en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hundezonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 hihi, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hvilken sonis hadde en blandingshund som var blanding av to gruppe 2-raser før vedkommende gikk over til hunder fra gruppe 5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts