Siri Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hvilken bruker hadde en famøs sykkeltur med en tidligere hannhund av en rase h*n har tispe av nå? Dette skjedde i før-sonentid, men er gjengitt her. Jepp! Jeg elsker den sykleturen.. Feil - det var 2ne og Herverket, det, ikke Zar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Feil - det var 2ne og Herverket, det, ikke Zar! Stemmer det! Jeg blanda Hero og Zar! Du vant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Herre, så god hukommelse dere har. Jeg har vært her en stund, men det er myyye jeg ikke har fått med meg, kjenner jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Stemmer det! Jeg blanda Hero og Zar! Du vant Hurra *ler*. Jeg vet ikke om jeg er sååå glad for å skulle finne på et sånt intrikat spørsmål da, men... Hvilken sonis hadde en sort utgave av den rasen hun har nå, som brakk beinet som valp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 anniken? (Har ikke stor a.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 JeanetteH? *prøve å huske om den første kelpien var svart* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg tror også det var Anikken, og trooor jeg møtte han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Det har vært mye rart med mine svartinger, men ingen av dem har brukket beinet Og ja Lill, du møtte første svartingen, Bajas, på fritrening ved messa. Også var vi på utstillingskurs med Steinar Balken og Gunnar Jensen sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 anniken?(Har ikke stor a.) Nope JeanetteH? *prøve å huske om den første kelpien var svart* BINGO!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hvilken sonis hadde en sort utgave av den rasen hun har nå, som brakk beinet som valp? Men atte, se her da (følge linken): Er den sort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Åh, jeg tenkte at den kelpien var brun jeg. Tenkte på "alle" sonisene med hunder med benbrudd, men klarte ikke å finne noen som passet til beskrivelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Tror ikke Jeanette har hatt noen sort kelpie nei..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Nope BINGO! *hoppe og sprette* Hexa, var det ikke? Må gruble litt på neste spørsmål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Men atte, se her da (følge linken): Er den sort? Jeg prøver igjen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg prøver igjen jeg *sukk* den ser jo ikke sort ut... Lurespørsmål! *hrmpf* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Du kan jo legge ut likevel da Loke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Du kan jo legge ut likevel da Loke Jeg tippet jo rett selv om spørsmålet var feil Hvilken bruker hadde en brun kupert dobermann? Er usikker på om brukeren er her enda, folk bytter jo nick i hytt og pine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Calina? Edit: Hunden het Odin tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Calina? Jupp..dere er for flinke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Men atte, se her da (følge linken): Er den sort? På min PC kan den gå som sort *ler*, men jepp - feil spørsmål, rett svar *ler*. Hexa var brun Jeg tippet jo rett selv om spørsmålet var feil Blir litt sånn Jeopardy, dette - få svaret, finn spørsmålet *ler*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Vi har brukt for mye tid her inne med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Men den var jo ikke så vanskelig. Hvilken sonis startet en kjempediskusjon med et tråd der vedkommende på spøk sa at hun ville selge hunden sin, fordi den hadde vært dårlig i magen og gjort fra seg i buret sitt om natten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Men den var jo ikke så vanskelig. Hvilken sonis startet en kjempediskusjon med et tråd der vedkommende på spøk sa at hun ville selge hunden sin, fordi den hadde vært dårlig i magen og gjort fra seg i buret sitt om natten? Vipsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Enits? Edit: Jeg gjetter bare vilt, så Loke har sikkert rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Nei til Loke, og nei til Marie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts