H P Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Det burde jo være en Skuffa når man har en Ikke! Siter
Guest LXT Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hehe, det blir ingen Cooma altså. Kan ikke risikere at hun prøver å leve opp til det Og Skuffa er det ingen som er, så det kan ikke bli det Lurer på om det rett og slett står mellom Daenerys og Nymeria, jeg altså.. hm.. Siter
LinL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hehe, det blir ingen Cooma altså. Kan ikke risikere at hun prøver å leve opp til det Og Skuffa er det ingen som er, så det kan ikke bli det Lurer på om det rett og slett står mellom Daenerys og Nymeria, jeg altså.. hm.. igjen, ULLADULLA. det var jo driiiiitkult! Siter
Guest LXT Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 igjen, ULLADULLA. det var jo driiiiitkult! Det var det første rare navnet jeg fant. Og det er altså så hinsides. Marvin og Ulladulla... Stakkars, stakkars hund Siter
LinL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Det var det første rare navnet jeg fant. Og det er altså så hinsides. Marvin og Ulladulla... Stakkars, stakkars hund synes det var helskjønt jeg eventuelt; skrulla ! elsker sånne navn Siter
Recommended Posts