Jankaa Skrevet 12. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Tiden flyr ! Malle har nå rukket å bli 9 mnd, hun har allerede blitt ferdig med sin første løpetid, og hun er blitt en noe mer fornuftig, tilsnakkbar pøbel. Vi har også vært på utstilling, der hun ble BIG1 valp på første valpeshow, og fikk exc m/ck og res. cert på sin debut i junior som 9 mnd på dagen. Fy søren, ting går fort. Noen bilder fra i dag tidlig, slik den første tisseturen stort sett alltid er.. Åh, fine, rare, dyra. (Amy er nå 9,5 år, dere ser det, ikkesant? ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Hun er nydelig Janka! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Hun er nydelig Janka! Synes du? Tusen takk! Så koselig. Nå ble jeg faktisk litt smårørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Malle er fin, hun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Vakreste fjollefrøken! Gleder meg masse til å hilse på henne igjen, og ikke minst se NKK-debuten hennes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Kjempefin Virker som en flott rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Fine kule Malle! Lykke til i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Det aller peneste på Malle er de snille øynene Og så er hun bare en herlig liten tingest 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Gratulere med BIG 1. nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 I stedet for å trykke liker i hele tråden skriver jeg det her:LIKER! Og nå skjønner jeg endelig hvorfor hun heter Malle . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 17. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 (Kopierer innlegget fra AN) Jeg har ikke egentlig ord. Malle, som er 10 mnd(!), fikk i dag (jakthundutstilling Lillehammer) en kritikk som er til å henge på veggen i gullramme, med intet annet enn lovord om hvor flott hun er, og dommer (Vigdis Nymark) nølte ikke et sekund; "denne hunden får cert av meg, hun er praktfull!" :D Og som om ikke det var nok for en nervesvak stakkar, så fikk hun sørenmeg med seg BIG3 sløyfen også i dag. Jeg kan ikke tro det! Og, jeg er uendelig glad for at ingen jeg kjente var der, for jeg tok en Toril ( ), og tutgrein verre enn noe annet da jeg fikk certet, og gikk ut av ringen. Jankamannen skjønte ikke hvorfor jeg grein som en unge, han "trudde jo det gikk bra ???". Jeg klarte i 5 minutter ikke annet enn å vifte med certslufsa og peke på hunden, og tute Så da vet dere det, jeg har den beste hunden i hele pokkers verden! Hun er altså så uendelig herlig, i alle situasjoner, med alle personer. Pokker, noe så gøy! :allegladsmiliersomer: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Mehe 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 25. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 I går ble Mallemus jammenmeg NJV-12. 2/17 hunder med ck, og Malleball var den som tok med seg certet hjem, gitt! For en dag, for en hund! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Hun er nydelig, gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Gratulerer så mye, flott er hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Gratulerer igjen, og takk for at jeg fikk susse litt på henne. Hun er så snill og vakker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Her er det et bilde av vakre Malle fra turen vår i går 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Vakreste tjukkemall! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Vakreste tjukkemall! Eh, jeg satt akkurat og tenkte at det jaggu var en smeller og atletisk ung dame. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Janka sier hun er tjukk Synes ikke hun er så ille jeg Hun holdt følge med setterne mine og mer enn det Hun er i god form Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Hvis du ser i bildetråden "Bris med venner" ser du hvor atletisk hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Enten så er Malle for tynn eller for tjukk i Janka sine øyne Fine Malle er hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 For dommer Siv Sandø ble Malleball i går jaggu svensk juniorvinner! Jeg synes det er dødelig kult, to tilter, i en alder av 11 mnd! Fine lille Nå blir det ikke mere utstillinger før vi skal på cacibjakt, også satser vi på det fortsetter i samme baner som det har gjort hittil. Det hadde vært grisekult! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Gratulerer! Så utrolig morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts