Gå til innhold
Hundesonen.no

Triste bøker


Ane
 Share

Recommended Posts

Åååh, så traileren til My sister's keeper og den så så utrolig trist ut. Visste ikke at den fantes i bokform, men den skal jeg definitivt lese!

OT men jeg så den filmen på kino, og måtte forlate kinosalen fordi jeg gråt så fælt. Og jeg er vanligvis ikke spesielt sippete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte meg ei bok som heiter "Før jeg dør" til ein ferietur for ein del år sidan. Eg trudde det var noko spennande og moro, om alt ein har lyst til å få gjort i løpet av livet, men det viste seg fort at det handla om ei tenåringsjente med dødeleg kreft. Eg kunne ikkje fordra boka, ho gjorde så mykje fælt for seg sjølv, og alt var berre trist og frustrerande, men eg kom meg gjennom heile boka likevel. Om ein likar triste bøker, er denne sikkert bra.

562352-7-1303307365612.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte meg ei bok som heiter "Før jeg dør" til ein ferietur for ein del år sidan. Eg trudde det var noko spennande og moro, om alt ein har lyst til å få gjort i løpet av livet, men det viste seg fort at det handla om ei tenåringsjente med dødeleg kreft. Eg kunne ikkje fordra boka, ho gjorde så mykje fælt for seg sjølv, og alt var berre trist og frustrerande, men eg kom meg gjennom heile boka likevel. Om ein likar triste bøker, er denne sikkert bra.

562352-7-1303307365612.jpg

Den har jeg lest også, og jeg var også kjempefrustrert og irritert og oppgitt over henne! Men den var jo trist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT men jeg så den filmen på kino, og måtte forlate kinosalen fordi jeg gråt så fælt. Og jeg er vanligvis ikke spesielt sippete.

Åååh, da kommer jeg til å slite. Jeg griner alltid av triste filmer, så denne filmen kommer jeg vel ikke til å klare å se da :icon_redface: Men må jo prøve! Sånn, nok OT :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...