Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

3 år går altfor fort :) Borzoihanne født 2009. Litt stilt,får forhåpentligvis sitt siste cert i sommer så vi slipper stille mer(,han syns det er grusomt :) har LC lisens og skal gå en del i år. Det har faktisk tatt en evighet å få ham til å gå etter plast,han har en enorm jaktlyst men alt uten puls er uinteressant :) Blodsporprøver er og på tapeten i sommer.

Lille langbein :heart: : 26062009792.jpg

Har jaktet :sporzoi.jpg

Og fløyet :flyvefjant.jpg Mens jeg har revet meg i håret,beklaget på det dypeste når han har knertet katt,båret ham etter selen hjem fra skogen; skrikende og sprellende etter å ha sett rådyr,blitt slept rundt halve nabolaget og til og med INN over 1.90 gjerdet vårt etter katt. Ryddet fuglekadaver fra hagen fordi han faktisk har rukket å ta både kråke og spurv..urk

Også plutselig en dag,så var han... voksen?? voksenAtaham.jpg

• Like 5
Skrevet

Har regelrett hengt på slep noen ganger,katt ut fra intet og reaksjonstiden på dyret er mye kortere enn min:)) Har dessverre gått med et par stykker i dragsuget. Forsvarlig innegjerdet hjelper lite når det ikke er båndtvang på katt.... Han var 16 uker første gang han forsvant ut i skogen etter rådyrspor,heldigvis kom både han og rådyret min vei ut av skogen igjen så jeg fikk hevet meg over ham i det han var på vei forbi etter rådyret. Han gikk løs for han var jo bare en liten valp :innocent: De er jo ulv i fåreklær :heart: Men man banner allikevel når man må slepe et skrikende uhyre på størrelse med et voksent menneske :D

• Like 1