Castella Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Hei, jeg har funnet ut at jeg trenger en god effilerings saks til stusse ørene til sheltie gutten min... Men jeg er kjevhendt... jeg vet det finnes kjevhendt sakser, men er dette nødvendig? Noen som har en saks å anbefale? og er noen kjevhendte med effileringssaks her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Ingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hør med Hund-1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 anythinglefthanded.co.uk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hund-1 har utrolig gode sakser for kjeivhendte, ellers så har min søster tatt kontakt med en frisørkjede, de kunne bestille inn for henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Jeg fant en effilerings saks fra ROSELINE, den er for venstrehendte...håper den er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts