Gjest Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Hei, saken er at jeg skal ha privattime i lydighet med en instruktør som kommer til Drammen, men jeg må selv finne et sted vi kan være, og jeg er ikke kjent. Et måket område holder, gjerne med lys. Vet ikke akkurat hvor hun skal bo men vil tro alle områder rundt hundehallen, travbanen, sentrum o.l er ok. Hååper noen kan hjelpe Siter
Guest LXT Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Du kan jo høre om Drammen hundepark er ledig den dagen og leie en kvart bane. For eks. Ellers er jeg ikke så kjent jeg heller. Siter
Gjest Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Vet du hvor mye det koster og om man må leie den i flere timer isåfall? Er kanskje bare å spørre dem da men Siter
Guest LXT Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Jeg er ikke sikker, men Tintin her inne vet. Og kanskje Aase? Siter
Anette Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Hmm... vi var 8 stk som betalte 50kr for 2 timer. så 400kr om jeg husker rett i drammen hundepark. det var hele hallen. 8 eller 10. fortsatt grei pris. Hvem skal du ha time med a? *nyskjerrig* Siter
Kaja Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 tror prisene står på hjemmesiden til parken =) Siter
Gjest Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Ja det ser ut som jeg må leie den i to timer. Da begynner den timen å bli veldig dyr... så er fremdeles interessert i om dere vet om et sted ute? Parkeringsplass, park, fotballbane eller lignende? Siter
Mud Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Det er jo flust av perkeringsplasser ol her da, men spørs liksom hvilken dag og når på døgnet dette er snakk om. Siter
Marianne&Java Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Som Loke sier så kommer det jo veldig an hvilken dag og når på dagen. Men tenkte uansett å foreslå parkeringsplassen til Åssiden vgs. Ligger jo omtrent bare rett over veien fra hundeparken. Er usikker på om det er lys der da, men Siter
Gjest Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Takk Marianne, vet du om det er ren is der nå, eller tror du det går greit? Det er Fredag ettermiddag. Siter
Brakar Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Takk Marianne, vet du om det er ren is der nå, eller tror du det går greit? Det er Fredag ettermiddag. Hei, hiver meg på her. Åssiden VGS er god egnet, Oslo Hundeskole bruker denne plassen til sine kurs tirsdager og torsdager hver uke og har selv gått kurs der. Den asfalterte plassen øverst (mot hundeparken) er den som brukes av hundeskolen og er nok best egnet. Der er det lys og trolig er hele plassen bar nå. 2 Siter
Gjest Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Tusen hjertelig takk, dere var til stor hjelp :flowers: Siter
Marianne&Java Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Bra Brakar kunne svare, for jeg har bare trent der en gang og det var på sommeren Lykke til med treningen Marie, det hørtes spennende ut Siter
Recommended Posts