MegaMarie Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Tredje tråden jeg lager med dette navnet Men her kommer altså bilder fra helgen Cairn valpen Lilo som Helene stilte viste seg frem som en profesjonell! Carl fant den eneste shibaen der og gav den kos! En tilfeldig tibbe En papillon valp Lilla til Synnøve (håper jeg) Lilla igjen, tror jeg.. Det var alt jeg hadde, men jeg vet Carl har mer Fortsettelse følger! Siter
Ingidano Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Flotte bilder Forresten var det mange shibaer der i dag Siter
MegaMarie Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Flotte bilder Forresten var det mange shibaer der i dag Hehe, det vet jeg Men jeg gadd ikke å ta turen ut dit bare for å se på dem, og jeg tror ikke min kjære ville det heller Siter
Riot Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Slenger mine bilder inn her jeg også, jeg. Blondie ser på meg og sier "Redd meg, pappa!" 2 Siter
HeleneFS Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 ÅÅÅÅÅÅ du tok bilder av meg!! Jeg fikk ikke med meg om du gjorde det eller ikke :heart: :heart: Tusen takk, helt nydelige bilder!! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 ÅÅÅÅÅÅ du tok bilder av meg! Jeg fikk ikke med meg om du gjorde det eller ikke :heart: :heart: Tusen takk, helt nydelige bilder! Det var da vitterlig bikkjen jeg tok bilder av da Hihi, men ja! Jeg gjorde det. Ble ikke så mange fine da. Men noen bilder er bedre enn ingen Skulle fått et ståbilde av henne også, men du stod jo feil vei! Siter
Recommended Posts