Anette Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Wow, hun er virkelig sprekkfull jeg er glad på hennes vegne det ikke er super varm sommer enda! Siter
Angilja Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Wow, hun er virkelig sprekkfull jeg er glad på hennes vegne det ikke er super varm sommer enda! Ja,det er ikke rart jeg sitter her og venter på fødsel ser du! Det var supervarmt (til trøndelag i være) et par dager fram til i går, i dag er det nede i behagelige 12 grader, og det er jeg (for første gang i juli) ekstremt glad for! Det var veldig trasig for henne de dagene det var varmt, så glad for at fødselen ikke startet da! Siter
Arielle Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 wooooow Får håpe det fortsetter å være litt kjølig ute til hun har fått valpene i hvert fall for den der magen kan det ikke være lett å bære på. Siter
Guest lijenta Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Det var tønne.. Håper fødselen går bra og det blir mange søte hvite marsvin som vi får se bilde av. Siter
Angilja Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 wooooow Får håpe det fortsetter å være litt kjølig ute til hun har fått valpene i hvert fall for den der magen kan det ikke være lett å bære på. Det var tønne.. Håper fødselen går bra og det blir mange søte hvite marsvin som vi får se bilde av. nei den tønna der kan ikke være så behagelig å gå rundt med, men disse valpene har god tid. Jeg blir like skuffet hver gang jeg tar tempen på henne (hvilket er ganske så ofte...). SUKK. Ja valpebilder skal det bli :) Siter
Angilja Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Ja vi sitter her og venter enda, vi. Men nå nærmer det seg veldig! Tar nok ikke såååå lang tid før vi har små fleeceballer her nå 4 Siter
Arielle Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Ja vi sitter her og venter enda, vi. Men nå nærmer det seg veldig! Tar nok ikke såååå lang tid før vi har små fleeceballer her nå Venter spent! Lykke til! Krysser fingrene for at alt går helt suuupert Siter
Angilja Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Venter spent! Lykke til! Krysser fingrene for at alt går helt suuupert Takker Siter
Toril Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Gleder oss,bare la snøballene komme . Siter
Pim Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Åh, heia Shira! Snø i juli er supert så lenge det er i form av samojedbebiser Siter
Guest Dratini Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Ja vi sitter her og venter enda, vi. Men nå nærmer det seg veldig! Tar nok ikke såååå lang tid før vi har små fleeceballer her nå Siden jeg ikke hadde hørt noe bare måtte jeg sende sms tidligere i dag. Man begynner jo å lure på om dere sitter travelt opptatt og tar imot små hvite nøster når man ikke har hørt noe på ett par dager Heia Shira! Siter
Angilja Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Gleder oss,bare la snøballene komme . HIhi ja det sier jeg også! Åh, heia Shira! Snø i juli er supert så lenge det er i form av samojedbebiser DET har du helt rett i! Spennende, masse lykke til! Takk Siden jeg ikke hadde hørt noe bare måtte jeg sende sms tidligere i dag. Man begynner jo å lure på om dere sitter travelt opptatt og tar imot små hvite nøster når man ikke har hørt noe på ett par dager Heia Shira! Neida, ingen nøster enda, men det blir - det blir 1 Siter
Angilja Skrevet 11. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Ting tar tid.. men NÅ blir det veldig snart altså Siter
Snøfrost Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Ting tar tid.. men NÅ blir det veldig snart altså æsj, håpet de hadde kommet nå jeg... vil se snøballer! 1 Siter
Angilja Skrevet 11. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 To store tisper så langt! 10 Siter
Pim Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Hurra! Gratulerer med to frøkner! Jeg og Nansen sitter på balkongen og heier på dere Siter
Synnikken Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Gratulerer med de to så langt! Lykke til videre Siter
Arielle Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Gratulerer med de 2 første og lykke til videre! Nå sitter jeg her og skal bare vente på de 10-11 siste 1 Siter
Cattn Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Gratulerer med to stk! Lykke til med resten F5 Siter
Recommended Posts