Guest lijenta Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Hvor mange søte hvite samojeder skal du beholde denne gange? Ane de samojedene jeg ahr vært borti har sjarm til tusen Siter
Angilja Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Jeg ser også minst 10, herrejemini! Det var omtrent det jeg tenkte inne hos dyrlegen i dag... Oiii, der var det jo helt fullt, jo! Yepps, renner over i helga tenker jeg! Jeg kjenner jeg sliter veldig med å ikke sende deg en melding om du har ledig valp jeg! :w00t: :w00t: buan.line (@) gmail.com Du kommer til å få det travelt når den gjengen begynner å utforske verden :lol: Blir spennende å følge med videre JA. Hehe det blir så gøy så! Hvor mange søte hvite samojeder skal du beholde denne gange? Ane de samojedene jeg ahr vært borti har sjarm til tusen Sjarm er noe de kan ja! Nesj, må jo se hva som kommer først, men tanken er å beholde 2. Det var det sist også, da ble det tre. Såeh, ja.. men vi sier 2 1 Siter
HeleneFS Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Å herreeeeeguuuud det blir mange små søte hvite pelsdotter!! Siter
Angilja Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Dette ser jeg : Oj, takk! Ja ser du det samme som meg, men det er den hvite på midten jeg er usikker på. Det er så "grumsete" på midten der! Siter
LilleZara Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Oj, takk! Ja ser du det samme som meg, men det er den hvite på midten jeg er usikker på. Det er så "grumsete" på midten der! Ja,var ikke lett å se,men jeg synes jeg skimter noe inni der,så tegnet det på Siter
Angilja Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Ja,var ikke lett å se,men jeg synes jeg skimter noe inni der,så tegnet det på Ja, jeg også egentli Dyrlegen mente også det kunne være noe(n) der, men var ikke sikker. Siter
LilleZara Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Ja, jeg også egentli Dyrlegen mente også det kunne være noe(n) der, men var ikke sikker. Blir spennende å se hvor mange som popper ut tilslutt! Nå er du ihvertfall forberedt på at det blir mange Når er termin? Siter
Angilja Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Blir spennende å se hvor mange som popper ut tilslutt! Nå er du ihvertfall forberedt på at det blir mange Når er termin? Termin beregna etter første parring (som jeg tror stemmer best) er på onsdag om ei uke, men jeg tviler på at hun går ut tiden, så vi er forberedt på fødsel til helga egentlig! Hehehe, ja nå er vi forberedt på mange små poppende poppere 1 Siter
LilleZara Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Termin beregna etter første parring (som jeg tror stemmer best) er på onsdag om ei uke, men jeg tviler på at hun går ut tiden, så vi er forberedt på fødsel til helga egentlig! Hehehe, ja nå er vi forberedt på mange små poppende poppere Så spennende! Håper du oppdaterer når det skjer noe! Jeg har ferie,så da blir jeg sittende her å trykke F5 Siter
Angilja Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Så spennende! Håper du oppdaterer når det skjer noe! Jeg har ferie,så da blir jeg sittende her å trykke F5 Ja skal prøve å ordne med oppdateringer underveis! 2 Siter
Angilja Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 (endret) Hvor mange valpekjøpere har du? Det er en del på lista, men det er noen jeg ikke har snakka med på ei stund, og noen jeg vet står andre steder også. Må ta en ringerunde når valpene er her Endret 4. Juli 2012 av Fannhvít 1 Siter
Guest Dratini Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Ja skal prøve å ordne med oppdateringer underveis! Hvis ikke får du bare "rope ut" så kan jeg oppdatere litt. Fineste samo-gjengen som kommer dette!! :heart: Siter
Angilja Skrevet 4. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2012 Hvis ikke får du bare "rope ut" så kan jeg oppdatere litt. Fineste samo-gjengen som kommer dette! :heart: Det blir like lett å oppdatere direkte her/facebook som å sende sms til alle som ønsker oppdatering underveis Får sansynligvis jordmorhjelp av Huldra om det ikke kræsjer med jobben hennes, så hun kan hjelpe meg å oppdatere om jeg ikke rekker 1 Siter
Poter Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Skrevet 4. Juli 2012 Det blir like lett å oppdatere direkte her/facebook som å sende sms til alle som ønsker oppdatering underveis Får sansynligvis jordmorhjelp av Huldra om det ikke kræsjer med jobben hennes, så hun kan hjelpe meg å oppdatere om jeg ikke rekker Du må hilse Huldra og si at hun er savnet her inne! Siter
Angilja Skrevet 4. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2012 Du må hilse Huldra og si at hun er savnet her inne! Det skal jeg gjøre ja! Huldra har hatt litt dårlig internett siden hun flyttet til Hulderberget 1 Siter
Arielle Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Sprekker ikke den hunden snart eller?! Jeg synes i hvert fall at du kan begynne å presse de ut sånn at jeg kan sitte her å trykke f5 helt til alle de søte små er ute for så å rømme fra sonen til alle er solgt Siter
Angilja Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Sprekker ikke den hunden snart eller?! Jeg synes i hvert fall at du kan begynne å presse de ut sånn at jeg kan sitte her å trykke f5 helt til alle de søte små er ute for så å rømme fra sonen til alle er solgt Hehehehe... Det lurer jeg litt på også! Nå må det da skje noe snart! Greit, termin er ikke før på onsdag, men så svær og full av valper som hun er så kan hun da ikke gå ut tiden vel.... Hadde trodd vi skulle være i gang nå, men nei, her er tempen stabil og Shira er større en noen gang... I morgen, da MÅ det begynne å skje noe altså vente, vente, vente... Siter
Angilja Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 kan vi få bilde av giga samojed? Er ikke det litt dårlig gjort mot giga-damen da...? Siter
Anette Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Er ikke det litt dårlig gjort mot giga-damen da...? nei vi har jo lyst til å se vordende mødre her *host* men antar vi får bilde når de har ploppet ut blir spennende å følge med fremover i uka nå! Siter
Snøfrost Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Lykke til med nært forestående fødsel! Her var det "fullt hus" Siter
Angilja Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 nei vi har jo lyst til å se vordende mødre her *host* men antar vi får bilde når de har ploppet ut blir spennende å følge med fremover i uka nå! Haha skal fixe bilder, vente lit, har noen mobilbilder liggende Lykke til med nært forestående fødsel! Her var det "fullt hus" Takk Siter
Angilja Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Ok, bilder av tykke-Shira, bra hun ikke vet selv at tykkemagen blir delt Lei av å vente nå... og det er tungt! Kanskje ikke så rart når man ser sånn ut...: Sover fremfor valpekassa. Favoritt-stillingen. Ikke så lett å ligge behagelig med den magen der (dette bildet er ca ei uke gammelt) 11 Siter
Recommended Posts