Tinkie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Første treningen er nå på tirsdag. Vi har ikke startet opp for i år ennå. Det er på Sandviken brygge med Christen Siter
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Jeg har lyst til å være med! Men jeg vet ikke når jeg jobber på fredag Jeg skal sjekke det når jeg kommer hjem Siter
GunhildM Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Kan ikke si noe sikkert siden jeg er ringevakt, men hvis jeg ikke jobber er jeg med:) 1 Siter
MegaMarie Skrevet 12. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Jeg har fri på fredag Så jeg er med! Hvor skal vi gå? Siter
OlavEmil Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Jeg har fri på fredag Så jeg er med! Hvor skal vi gå? Synnøve kan kanskje kome med forslag, sidan ho kanskje ville vere med? (og bur på rette sida av Bergen ) 1 Siter
Tinkie Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Nå er det mulig jeg må jobbe på fredag, høhø. <.< Men hvis ikke, så blir jeg med. Hvordan går det for folk om vi tar det rundt 15 istedet? For da kan jeg helt sikkert uansett, og da blir en venninne av meg med japansk spisshund også med. Siter
Tinkie Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Jess, da er vi to! Haha. Noen gode forslag til hvor vi kan gå? Veeldig fint om det er tilgjengelig med buss, altså, hehe Siter
MegaMarie Skrevet 12. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Æsj, klokken 15 er jo sånn at man må kjøre i rushen omtrendt! Ihvertfall på en fredag. Likte bedre 13, jeg Men om vi må, så kan 15 passe også. Gunhild, ikke få noe jobb da, så kjører du Du elsker sikkert kø Siter
HeleneFS Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Jeg er veldig glad i å gå steder med lite folk siden jeg foretrekker at hunden går løs (derfor liker jeg også å gå på dagtid, men kl 15 skulle gått i nøden ).... har forelska meg i en skog i alvøen, og fanafjellet er fint ellers så finnes det jo et tonn med turmuligheter utover mot valle/os (der synnøve bor), men det har ikke jeg peiling på... Siter
Tinkie Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Som jeg sa: Så lenge det går an å komme seg dit med buss. (Og klart, hvis det er snakk om lang tid ut fra sentrum, så kan jeg ikke selv om det skulle være klokka 15, da vi bor rett ved NHH. (Forutsatt at jeg faktisk SKAL jobbe, da, det er det jo fortsatt ingen som har klart å fortelle meg....)) Siter
OlavEmil Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Går det ikkje an å gå frå NHH og opp mot Løvstakken (eller eitt av dei andre fjella rundt Bergen, det som er på den sida )? Siter
Tinkie Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Det gjør det helt sikkert, akkurat der er jeg ikke kjempekjent, haha. Har ikke hatt hund så lenge at jeg har begynt å utforske Alternativt kan vi gjerne gå opp bak Sandvike Sykehus. Ganske bratt, men det er hakket bedre enn Stoltzen, høhø. Siter
Artemis Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 NHH og Løvstakken? Huh? Det er jo på hver sin kant av byen? Siter
Tinkie Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Haha, helt sikkert derav "eller et av de andre fjellene, det som er på den siden" 1 Siter
OlavEmil Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Eg er ikkje bergensar. Men det er jo eit fjell der? Rundemannen? (er det eitt av dei 7 fjella, forresten?) Siter
Tinkie Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 Det er et fjell der, ja! Og det er asfaltert et godt stykke opp, og så er det grusvei, opp til toppen av Stoltzen. Siter
Synnikken Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Synnøve kan kanskje kome med forslag, sidan ho kanskje ville vere med? (og bur på rette sida av Bergen ) å be meg komme med forslag er som å lete etter en nål i en høystakk, jeg er så dårlig på slikt! Jeg er veldig glad i å gå steder med lite folk siden jeg foretrekker at hunden går løs (derfor liker jeg også å gå på dagtid, men kl 15 skulle gått i nøden ).... har forelska meg i en skog i alvøen, og fanafjellet er fint ellers så finnes det jo et tonn med turmuligheter utover mot valle/os (der synnøve bor), men det har ikke jeg peiling på.... Åh? gjør det? mer enn jeg visste, påstår jeg bor i en asfaltjungel jeg! Siter
Tinkie Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Da foreslår jeg at vi går opp veien bak Sandviken sykehus! Vi kan gå oppover ved Munkebotn der. Siter
OlavEmil Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Høyrest bra ut . Fredag klokka 15? Red.: Det vil seie, i morgon klokka 15 . Siter
Tinkie Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Jess! Nå gleder jeg meg. Vi kan jo enkelt og greit møtes på parkeringsplassen. Siter
OlavEmil Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Haha. Det var neste spørsmål: Er det parkeringsplass der? Kvar er denne parkeringsplassen? Siter
Tinkie Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Når du kjører til Sandviken sykehus, så kjører du mot Åsane, og tar av FØRSTE avkjørsel etter tunnelen, altså avkjørselen før NHH. Det er vel skiltet. Ikke kjør under veien, kjør opp til venstre. Det er en ganske brå avkjørsel og sving. Rett på baksiden av det store bygget, som er sykehuset, er det en stor parkeringsplass. Siter
Recommended Posts