Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

424358_10151271434015464_804145463_22227091_905058109_n.jpg

Leke-kelpie

421781_10151271434315464_804145463_22227092_1366158126_n.jpg

Amiga stjeler ball, issi lite fornøyd.... :P

426436_10151271434535464_804145463_22227093_502780807_n.jpg

419874_10151271434905464_804145463_22227095_1233929464_n.jpg

Mongo-kelpie :P

429045_10151271435185464_804145463_22227096_558919693_n.jpg

429227_10151271435510464_804145463_22227097_940728916_n.jpg

tulle corgi

396437_10151271435905464_804145463_22227100_1898480931_n.jpg

419119_10151271436060464_804145463_22227101_1696009679_n.jpg

417607_10151271436255464_804145463_22227102_599159803_n.jpg

LP-kelpien

408089_10151271436525464_804145463_22227103_769972645_n.jpg

430159_10151271436825464_804145463_22227106_2074329086_n.jpg

423375_10151271437135464_804145463_22227108_1309716419_n.jpg

Vinke :D

420784_10151271437340464_804145463_22227109_1102093834_n.jpg

396987_10151271437660464_804145463_22227111_1261868810_n.jpg

399914_10151271437865464_804145463_22227113_1146598161_n.jpg

Mongoer hele gjengen :P

423225_10151271438100464_804145463_22227114_1016958742_n.jpg

402713_10151271438420464_804145463_22227115_1972961515_n.jpg

396240_10151271438670464_804145463_22227116_1690178281_n.jpg

417395_10151271438930464_804145463_22227117_2121176797_n.jpg

418464_10151271439235464_804145463_22227118_343728054_n.jpg

421331_10151271439555464_804145463_22227119_2097594148_n.jpg

Begge kan stå på to :)

405489_10151271439975464_804145463_22227121_1591537235_n.jpg

Kelpien demonstrerer fly skills :P

408051_10151271440355464_804145463_22227123_1069802359_n.jpg

395850_10151271440745464_804145463_22227125_965741906_n.jpg

Vakreste Amiga :wub:

404201_10151271440945464_804145463_22227126_287658610_n.jpg

Skrevet

På vinkebildet ser det mer ut som at Issi sier: "Jeg er sååååå stor!" :lol::wub: Søte begge to!

hahahaha

Jeg er sååååååååå gammel :P

Åååå så søte, til og med når de er mongo :bananas:

Bare elsker fargen til Amiga :heart: *vil ha Corgie* :innocent:

du kan få låne bråkebøtta :innocent: Hun er billig til tider :whistle::P

Skrevet
du kan få låne bråkebøtta :innocent: Hun er billig til tider :whistle::P

Ha ha bare vist du lover å ta min når hun er billig :innocent::whistle: (og leverer hun tilbake etter 2minutter, for da angrer jeg sikkert ;) )

Skrevet

Ha ha bare vist du lover å ta min når hun er billig :innocent::whistle: (og leverer hun tilbake etter 2minutter, for da angrer jeg sikkert ;) )

ja, Amiga er bare billig på tur :P inne er hun verdens herligste :P

Skrevet

ja, Amiga er bare billig på tur :P inne er hun verdens herligste :P

Hi hi jeg husker da vi var små og lekte med Corgiene INNE (vi viste godt at det IKKE var lov), da var mamma passe :gaah: :gaah: feil oppdragelse på både to og firbeinte barn, men vi kunne være rolige også da :innocent:

Chicka ligger rett ut inne og bare sover, ute er hun ganske aktiv...og ser hun hunder som er teite (i hennes hode) så må man bli litt fryktaggresiv for sikkerhetsskyld... :huh:

Skrevet

Hi hi jeg husker da vi var små og lekte med Corgiene INNE (vi viste godt at det IKKE var lov), da var mamma passe :gaah: :gaah: feil oppdragelse på både to og firbeinte barn, men vi kunne være rolige også da :innocent:

Chicka ligger rett ut inne og bare sover, ute er hun ganske aktiv...og ser hun hunder som er teite (i hennes hode) så må man bli litt fryktaggresiv for sikkerhetsskyld... :huh:

Er masse liv i Amiga inne, men ute skal hun brøle på alt mulig :P derfor blir hun billig :P

Skrevet

Må jo si i fra til alle andre at: her kommer jeg, må vite ;)

Jeg skremte jo livet av en gammel dame, Amiga er så grov i målet og høres ut som en schæfer om man ikke ser hun.... :P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...