Fjollebolle Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Kom over denne videoen fra en internasjonal utstilling i Lisboa i 1930 på facebook, og syns den var veldig interessant. Vet ikke om denne har vært lagt ut før, men kan ikke finne noe og det er såpass mange forskjelige raser (noen definitivt nærmere dagens versjoner enn andre ) at jeg tenkte det kanskje var flere som vile ha glede av den =)) http://www.cinematec...2548&type=Video 1 Siter
Artemis Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Oi, ser ut som om hunden 8 minutter inn i videoen har splittet nese. Moro å se hundeutstilling fra gamle dager. Siter
Fjollebolle Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Oi, ser ut som om hunden 8 minutter inn i videoen har splittet nese. Moro å se hundeutstilling fra gamle dager. Ja jeg la merke til det, har ikke sett noe tilsvarende før. Tror den dukker opp igjen litt senere og. Og ja, jeg syns det var artig å se (og nesten like interessant å se på eierne ) Siter
MegaMarie Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Hvilken rase er det på 49 sek? Lignet på en pyrre, men den virket så liten. Sikkert noe helt annet! Siter
Artemis Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Ja jeg la merke til det, har ikke sett noe tilsvarende før. Tror den dukker opp igjen litt senere og. Og ja, jeg syns det var artig å se (og nesten like interessant å se på eierne ) Hehe, ja jeg synes nesten at det var mer spennende å se på menneskene, hihi. Alle damene i fine klær med småhundene på armen. Paris Hilton var sent ute hun! 1 Siter
LilleZara Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Oi, ser ut som om hunden 8 minutter inn i videoen har splittet nese. Moro å se hundeutstilling fra gamle dager. Det er en rase som er sånn Catalburun Har ikke sett videoenenda,så vet ikke omdet var denne du så,men Siter
*Marianne* Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Det så ut som en varm utstilling! Siter
Fjollebolle Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Det er en rase som er sånn Catalburun Har ikke sett videoenenda,så vet ikke omdet var denne du så,men Ante ikke det eksisterte en gang Fant denne linken http://www.canineinformationlibrary.com/split-nosed-and-double-nosed-dogs.html og vil tippe at det da heller er en pachon navarro. Ser rimelig spesielt ut uansett: Siter
Synnikken Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Er det mopser i den? Har sett 9 min, men ingen mopser Siter
LilleZara Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Ante ikke det eksisterte en gang Fant denne linken http://www.canineinformationlibrary.com/split-nosed-and-double-nosed-dogs.html og vil tippe at det da heller er en pachon navarro. Ser rimelig spesielt ut uansett: Ah,trodde det bare var en type rase som var sånn. Da lærte jeg også noe nytt Siter
Recommended Posts