Krilo Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 Går det ann å få lagt inn bilder her på sonen via mobil eller lesebrett? Kjedelig å starte opp pc'n bare for det, er lat med padda på fanget, men finner ikke ut av dette med bilder Siter
Anette Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 Tror noen av menyene er litt bugget på ipad. men skriv bak Siter
Krilo Skrevet 15. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 Tror noen av menyene er litt bugget på ipad. men skriv bak Oki, men hvordan får jeg opp bildelink hvis jeg vil poste fra iPhonen min da eller iPaden? Også går det ann å få opp den oversikten med alle smileyene med i-ting? Får bare brukt de smileyen jeg husker koden på, å det er ikke mange Siter
Anette Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 Nei til smileys, dette er pga ipad. bildelink får du på android med å holde inne på bildet så får du opp meny du kan velge fra. kopier link Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 På sonen med safari på iphone får jeg nederst en link "last ned gratisapplikasjon" hva er det for no greier? Siter
Anette Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 På sonen med safari på iphone får jeg nederst en link "last ned gratisapplikasjon" hva er det for no greier? er en app for å bruke sonen, ala mobilsider bare app. Espen som la den til,jeg har ikke iphone og hakke prøvd den. Kan hende smileys etc funker i den vil jeg anta. men ipad støtter ikke ajax som forumet bruker til smileys etc Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 er en app for å bruke sonen, ala mobilsider bare app. Espen som la den til,jeg har ikke iphone og hakke prøvd den. Kan hende smileys etc funker i den vil jeg anta. men ipad støtter ikke ajax som forumet bruker til smileys etc Og den heter? For den linken fungerer ikke hos meg. Siter
Anette Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 Og den heter? For den linken fungerer ikke hos meg. tja.. skal se om jeg kan finne ut aldri rørt den Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 tja.. skal se om jeg kan finne ut aldri rørt den Tja, skjer her da? Siter
Anette Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Tja, skjer her da? tja Espen er tilbake så han kan jo kanskje svare Siter
Aussieglis Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Og den heter? For den linken fungerer ikke hos meg. Tapatalk? Siter
Krilo Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2012 Får ikke til å legge inn bilder jeg :/ og heller ikke laste ned den appen... Siter
julnil Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Test av bilde Gikk bare fint det. Hva skjer når du prøver? Siter
julnil Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Men irriterer meg at Espen har deaktivert signaturmuligheten via tapatalk...why liksom???? Siter
Recommended Posts