Gå til innhold
Hundesonen.no

HVA skal jeg gjøre?! Hund og bil...


calypso
 Share

Recommended Posts

Det er egentlig like ille fra start til stopp! Den er egentlig ikke sånn panikk-ut-av-buret.. ?

Jeg forstår. Svaret mitt var egentlig beregnet på TS sin situasjon ("Kjører jeg derimot på grusveier eller inn i gater der jeg svinger mye, må stoppe litt osv - og ikke minst de siste meterne før vi ankommer feks. hjem, på jobben min (jobber i stall der hun er med meg), hos kjæresten osv der hun kjenner seg igjen: klikker hun FULLSTENDIG! Hun skrik-bjeffer, hyler og piper og bli helt mongo...").

Vi hadde en tråd her for ikke så lenge siden med litt av det samme av mer generell karakter, altså at det var støy hele veien, kanskje det kan hjelpe deg og også se den videoen som er linket, evt?

http://hundesonen.no/forum/topic/67062-ro-i-bilen/?hl=%2Bvictoria+%2Bstilwell#entry1415685

Lykke til i alle fall, må være plagsomt.

Jeg tror den siste tråden der er mer relevant også. Hva som vil fungere kommer også litt an på hva som er grunnen til bråket. Om det er forventning, så må man senke forventningene til bilturen, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...